Korisnicima zagrebačkog novoizgrađenog Doma za starije osobe Park na Lašćinskoj cesti ovaj toplinski val posebno je težak. Naime, već četiri tjedna je pokvaren klimatizacijski sustav doma. Unatoč stalnim dolascima majstora, klima još uvijek nije proradila - a oni koji skupo plaćaju taj dom nisu sretni. Jedna od njih je i Ivanka Mijić, korisnica Doma, koja je svoju torturu opisala za Jutarnji list.
"Ovo je prešlo sve granice. Na 33 °C u Zagrebu, u domu za starije i nemoćne, koji se skupo plaća, već četiri tjedna klima-uređaj za cijeli dom ne radi - u kvaru je. Kojekakvi majstori se smjenjuju, ali ništa od toga. Jučer je dva sata radio i ponovo ‘krepao‘. Bilo je - drži vodu, dok majstori odu ".
"Nisam kenjkava, ali kad ne mogu disati, onda se borim za zrak, i na ovaj način. Nikakve utjehe niti isprike mi ne pomažu. Što bi bilo da odbijem platiti?", zapitala se Ivanka.
No, ne vidi ova korisnica jedini problem u klimi, kaže da ni zaposlenici ne rade za dobrobit korisnika.
"Mislim samo da socijalna služba ne radi za dobrobit korisnika. Odgovor zaposlenika, od portira, kuhara, medicinskih sestara... ‘i nama je vruće‘, je nedopustiv. Oni rade i za to primaju plaću, a mi smo svoje odradili i skupo plaćamo svojim mirovinama i donacijama naše djece i obitelji, kako bismo pred kraj života dostojanstveno uživali", požalila se Ivanka te dodala da korisnici ispaštaju svako ljeto kada dođe sezona godišnjih odmora i padne kvaliteta usluge.
Disanje na škrge
"Ljutita sam i žalosna, iako sam inače zadovoljna boravkom u domu, što se sve nedaće na nama slamaju. Mnogi od nas preživjeli su pandemiju covida, slušajući i trpeći zatvore, disanje kroz maske, a sada moramo disati na škrge."
"Kada će popraviti klimu, ne znam, ali znam da mi je teško. A tako sam se spremala proslaviti pet godina boravka u domu, gdje sam inače zadovoljna, s nijansama nezadovoljstva. Svima je teško, znam, ali mladi i pokretni mogu si pomoći, mi ne možemo, niti se imamo kome požaliti", upozorila je Ivanka Mijić.
POGLEDAJTE VIDEO: Umirovljenici imaju borbeni plan za inflaciju. Najavljuju bojkot pohlepnih trgovaca: 'Bezobrazni su do krajnjih granica'
'Svjesni smo i saniramo'
Iz Odjela računovodstvenih i pomoćno-tehničkih poslova u Domu za starije Park su rekli da su svjesni problema i da se kvar sanira, ali se čekaju dijelovi koji su naručeni.
"Sve smo požurnice poslali, pokušali smo nešto riješiti i bez tih dijelova, ali nije bilo moguće. Znate kakvo je stanje s majstorima i godišnjima", rekli su.