DOBITNIK NAGRADE 'DIGITAL SHAPERS' SU RIMAC AUTOMOBILI: / 'Digitalnu transformaciju shvaćamo ozbiljno, i s visokim prioritetom'

Image
28.11.2019.
9:36
VOYO logo

Danas se u Kaptol Boutique Cinema održala konferencija Digital Shapers na kojoj su brojni domaći i inozemni stručnjaci iz područja digitalnog razvoja podijelili s nama svoja iskustva i rješenja iz prakse.

Odabrana predavanja i panele mogli ste pratiti uživo na RTLplayu:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

9:30 -10:00 Fragmented Audiences: Reaching People Across, Tobias Schiwek (CEO, Divimove)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

10:00 – 10:30 How to transform our broadcasting business? Thomas Follin (General Manager, Salto)

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa

10:45 – 11:15 Zašto je RTL kupio net.hr?, Guillaume Rabhi (Direktor digitalnog poslovanja i razvoja RTL-a), Nino Štambuk (voditelj poslovne strategije RTL-a) i Luka Orešković (partner u Prosperus Investu)

Image
Image
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa

Image
Image

11:15 – 11:45 Understanding the emotional structure of content with the help of AI, Arash Pendari (Creative Director, Vionlabs)

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa

12:00 Proglašenje Digital Shapera 2019.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Rimac Automobili su Digital Shaper godine! Da su upravo Mate Rimac i njegov tim kompanija koja je u prošloj godini svojim radom najviše pridonijela digitalnom napretku Hrvatske odlučio je žiri sastavljen od direktora uspješnih hrvatskih kompanija i istaknutih ekonomskih i digitalnih stručnjaka. Među njima su: Željko Kukurin (CEO, Valamar), Davor Tomašković (CEO, Croatia Osiguranje), Mladen Fruk (Partner, McKinsey), Maruška Vizek (Executive Director, Institut of Economy), Nikola Vrdoljak (Partner, 404), Kostas Nebis (CEO, Hrvatski Telekom), Sonja Popović (Country Manager, SAP) i Marc Puškarić (CEO, RTL Hrvatska).

Rimac Automobili jedna je od najbrže rastućih tvrtki u regiji, a digitalna transformacija, kažu u Rimcu, ključ je kontinuiranog i zdravog razvoja svake organizacije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ponosni smo na osvajanje nagrade Digital Shapers. Digitalnu transformaciju u Rimcu shvaćamo ozbiljno, i s visokim prioritetom. Rimac je izuzetno vertikalno integrirana tvrtka, a opseg i vrsta poslovanja obuhvaća razna područja: od dizajna, istraživanja i razvoja komponenti do serijske proizvodnje i administracije. Svako od područja donosi svoje izazove. Digitalizacija nam omogućava fleksibilnost u svakodnevnom poslovanju, te brzu adaptaciju na novosti koje dolaze s inovacijama", rekao je osnivač kompanije Mate Rimac.

Proizvođač električnih automobila i tehnoloških rješenja ove godine je, među ostalim, osigurao povećanje ulaganja iz Porschea, pa danas, uz partnerstvo s cijelim spektrom proizvođača automobila visokih performansi, tim Rimac Automobila koji čini čak 600 ljudi, radi na stvaranju najbržih električnih cestovnih automobila na svijetu. U Rimac Automobile ulagale su i druge velike automobilske kompanije među kojima Hyundai i Kia te je kompanija, čija se vrijednost mjeri u stotinama milijuna eura, do sada privukla 150 milijuna eura investicija. O Mati Rimcu pisali su zato brojni svjetski i domaći mediji. Hrvatski inovator prerastao je u poduzetnika i jednog od važnijih igrača u industriji električnih automobila na svjetskoj razini.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prvi Digital Shaper bio je Infobip - softverski div iz Vodnjana, drugim Digital Shaperom, godinu kasnije, proglašen je Damir Sabol, osnivač i izvršni direktor tvrtke Photomath i tvorac istoimene najpopularnije svjetske aplikacije za izračun matematičkih zadataka. Ove je godine žiri to priznanje odlučio dati jednom od najuspješnijih hrvatskih startup projekata.

"Ideja Digital Shaper nagrade jest isticati dobre hrvatske primjere poput Rimac Automobila koji su pokazali da dobar projekt nađe put do ozbiljnih svjetskih investitora. Upravo je ta kompanija jedna od onih koja na svom primjeru pokazuje kako je digitalna transformacija ključna u današnjem poslovanju, a posebno kad su inovacije u pitanju", komentirao je predsjednik žirija Marc Puškarić, RTL Hrvatska.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

12:00 – 12:30 Meals on Wheels, Matko Katanec (Generalni menadžer Adria regiona, Wolt), Elmira Majerić (Managing direktor, Pauza GO) Teo Širola (Generalni menadžer, Glovo)

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa

13:45 – 14:15 Prvi pravi podcast panel, Ivan Brezak Brkan (Netokracija podcast), Saša Tenodi (Surove strasti), Maša Zibar (nemojme.)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

15:00 – 15:30 AI, AR and Realtime in Design and Fashion, Vinzent Britz (Creative Director and Lead Power, Selam X) i Pascal M. Wiemers (CGI & Animation, Selam X)

15:30 – 16:00 Music&Social: Kako to radi Lille, Lidija Bačić Lille

Kako ne biste propustili vama najzanimljivije teme, preuzmite besplatnu aplikaciju RTLplay na Apple i Google storeu i pratite nas uživo. Sva predavanja će naknadno biti dostupna u digitalnoj videoteci RTLplaya.

Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo