U Gradskoj upravi trenutačno se nalazi više prijedloga kako poboljšati sustav prometa u gradu, a u njima je i onaj dio koji se odnosi na naplatu parkiranja.
Jutarnji list piše kako u jednom od prijedloga stoji kako bi se prva zona trebala proširiti od Kvaternikova trga do Branimirove ulice, kao i na dio ulica sjeverno od Maksimirske ceste. Ravnice bi, pak, trebale postati druga zona, a Dubrava i Sesvete treća, kao i dio Novog Zagreba.
"To je jedan od prijedloga, a hoće li uistinu biti prihvaćen na taj način, bit će poznato uskoro", kažu sugovornici Jutarnjeg i otkrivaju kako bi se peta zona trebala prostirati u rubnim dijelovima Zagreba - od Novog Jelkovca na istoku do Malešnice i Španskog.
Pritom ističu kako će do poskupljenja parkiranja svakako doći te da je samo pitanje hoće li to biti u iznosima koje predlaže Holding.
Solidariziranje
Povećanje cijena u središtu grada trebalo bi, pak, rasteretiti cestovni promet i još više pojačati putovanja u tramvajskom prometu, a uvođenjem parkinga po cijelom gradu došlo bi do svojevrsne solidarnosti sa svim onim građanima "koji plaćaju parking ispred svojih zgrada".
Naime, u četvrtak je objavljeno da je Holding od Grada zatražio odobrenje povećanja cijena parkirne karte u prvoj zoni sa šest na 10 kuna po satu, u drugoj sa tri na pet, u trećoj sa 1,5 na dvije kune, a u novoj, petoj zoni, mogla bi iznositi kunu po satu. Osim toga, predlažu da se ograniči parkiranje unutar jedne zone te da se od 1. svibnja produlji naplata parkiranja u prvoj zoni do ponoći.