direct booker /

Uspješna hrvatska priča širi se dalje u svijet: Dubrovčani razvili svoj posao i sada su svoje znanje pretočili u franšizu

Image
Foto: Facebook

Kada je te 2009. Nikola Grubelić iz Dubrovnika dobio stan u nasljedstvo, odlučio ga je preurediti i ponuditi turistima

13.3.2017.
8:45
Facebook
VOYO logo

Za kratko vrijeme, Direct Bookerje u Dubrovniku postao brand. Ne samo kao agencija za organiziranje privatnog smještaja, već i tvrtka koja promovira turističku ponudu čitave regije. Svoje su znanje sada pretočili i u franšizu, prenosi Dubrovački dnevnik.

Kada je te 2009. Nikola Grubelić iz Dubrovnika dobio stan u nasljedstvo, odlučio ga je preurediti i ponuditi turistima. Iako je to bio njegov sekundarni posao, išao mu je od ruke te bi vrlo brzo popunjavao smještaj. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Još mu je jedna okolnost išla na ruku – veliki turoperatori, još iz vremena stare Jugoslavije, propali su i privatni je smještaj ostao "na margini". Nikoga nije mnogo interesiralo, kako kaže, da ih, na neki način, okupi.

"Rekao sam svom prijatelju Ninu Dubretiću da imam ideju za posao – okupiti rentijere privatnog smještaja i upravljati tim objektima", kazao je Grubelić za Franchising.hr.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nino je u to vrijeme radio u osiguranju, dok je Nikola bio rukovoditelj logistike. Nisu odmah napustili svoje poslove, već su na Direct Bookeru radili paralelno.

"Krenuli smo tako što je Nino uzeo dozvoljeni minus od 3.000 eura, a ja sam imao toliko ušteđevine od prethodne sezone", dodaje Grubelić.

Od dvoje do 70 zaposlenika

Tvrtka Partner Travel, u čijem je vlasništvu brand Direct Booker, osnovana je 2013. godine. U početku, u tvrtki su radili samo njih dvojica, pokrivali samo teritorij Dubrovnika. U ovom trenutku, pak, 70 zaposlenika upravlja s više od 3.000 smještajnih jedinica. Poslovnicu, osim u Dubrovniku, imaju i u Splitu, dok su u Crnoj Gori osnovali "sestrinsku" tvrtku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Princip njihovog poslovanja je da smještajnu jedinicu kojom upravljaju oglase na dvadesetak internetskih stranica od kojih su 15 vodeće, poput Airbnba, HomeAwaya, Bookinga... Razvili su vlastiti rezeravacioni sustav, tako da se ne može dogoditi prebukiranost određenog smještaja. 

Uz smještaj koji su, kako kaže Grubelić, prodali po adekvatnoj cijeni, oni gostu nude i druge aktivnosti i usluge na destinaciji – transfer od aerodroma do smještaja, izlete, mogućnost rezerviranja doručka u obližnjem restoranu ili kućne dostave. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na taj način oni grade Direct Booker zajednicu (community) koja, osim svih navedenih pogodnosti, ima mogućnost ostavljati komentare o samom smještaju, restoranima, izletima i na samoj internetskoj stranici Direct Bookera.

Sljedeći korak – franšizing

Tako su došli i do ideje o franšizi. Teritorije Hrvatske i Crne Gore namjeravaju pokriti sami, a franšiza je dostupna za sve ostale zemlje. Postoji mogućnost uzimanja single-unit franšize (za određeni grad ili regiju), kao i master franšize.

Čitav tekst pročitajte na Franchising.hr.

Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo