OMALOVAŽAVAJUĆA KAMPANJA? /

Upravo je objavljeno da je Hrvatska lutrija povukla sporne reklamne plakate 'Skini je!'

Image

'Ako želimo društvo vrednota, potrebno je slati poruke koje doprinose pristojnom, moralnom i krjeposnom životnom okruženju', kažu iz Udruge Vigilare

9.7.2016.
10:02
VOYO logo

ZAGREB - Iz Udruge Vigilare u subotu su priopćili kako je Hrvatska lutrija, nakon reakcije te udruge i šire javnosti, "povukla sramotne reklamne plakate i revidirala sve reklamne materijale i poruke svoje, posebno za žene, omalovažavajuće kampanje". 

Napominju da su na adrese Hrvatske lutrije i hrvatski građani uputili mnoge prosvjedne dopise, revoltirani dvosmislenim marketinškim porukama koje su, vrlo jasno, žene prikazivale kao objekt, ne poštujući pri tome ljudsko dostojanstvo njihove osobnosti i tjelesnosti.

Nakon povlačenja reklama za Red Bull (2008.), kazališta Gavella (2013.), Tele2 (2013.), branda Shooster (2014.) i Hrvatske lutrije (2016.), vjerujemo da su tvrtke koje se u Hrvatskoj javno oglašavaju i reklamiraju, iz navedenih slučajeva dobile jasnu poruku o uljudnom i prikladnom (marketinškom) ponašanju, stoji, uz ostalo, u priopćenju Udruge Vigilare.

"Smatramo poraznim što se gotovo niti jedna od mnogobrojnih udruga, usko specijaliziranih za tzv. ljudska/ženska prava, a koje već niz godina znatno terete državni proračun, nisu ni jednom riječju oglasile o ovom slučaju", navode.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Također ističu kako poruke u javnom prostoru imaju značajan utjecaj na izgradnju vrijednosnog sustava cijele društvene zajednice, posebice kod mladih.

"Ako želimo društvo vrednota, potrebno je slati poruke koje doprinose pristojnom, moralnom i krjeposnom životnom okruženju, nauštrb nemorala, vrijeđanja i diskriminacije", napominju iz Udruge Vigilare.

Ta je udruga nedavno je pozvala Upravu Hrvatske lutrije da povuče reklamu pod naslovom "Skini je!" i ispriča se svim ženama u Hrvatskoj, jer "njome vrijeđaju i ponižavaju žene i njihovo ljudsko dostojanstvo". Vigilare je taj slučaj prijavio i Sudu časti Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
savrseni kandidatkinje
NOVE EPIZODE OD PONEDJELJKA DO ČETVRTKA
VOYO logo
Još iz rubrike