Upitan ZG Auto Showu, izlagači neodlučni

2.2.2010.
15:41
VOYO logo

Kako piše Večernji list, predviđeno je da ZG Auto Show svoja vrata otvori 18. ožujka, znači za mjesec i pol dana. Međutim, mnogo je velikih i važnih izlagača, zastupnika automobilskih marki, koji još nisu donijeli definitivnu odluku o tome hoće li sudjelovati ili neće, ali je isto tako već mnogo i onih koji su potvrdili da, nažalost, nemaju budžet kojim bi mogli pokriti sve potrebne troškove.

U trenutku objave teksta, izlaganje na ZG Auto Showu 2010. otkazali su Opel, Renault, Ford, Chevrolet i Toyota od prvih deset marki prema prošlogodišnjem tržištu. Nadalje su tu Mazda, Fiat, Nissan, Honda, Mercedes-Benz, Dacia, Smart, Alfa Romeo, Lancija, Jeep, Lexus, Saab, Jaguar, Chrysler, Dodge i Ferrari.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hyundai, Kia, Volvo, Subaru još nisu donijeli konačnu odluku o sudjelovanju na sajmu.

U ime privlačenja izlagača na Velesajmu su smanjili i cijene najma. "Ove godine uveli smo popust od 55 do 65% (ovisno o veličini prostora) najma izložbenoga prostora, potom 50% popusta na sve kongresne usluge te 50% popusta na najam reklamnih površina", kaže Nikola Bunjevac iz Zagrebačkog velesajma.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No, zastupnici ističu da je cijena izložbenog prostora velika stavka, ali ne i jedini trošak. Tomu treba pridodati cijenu uređenja izložbenog prostora, tiskanje i pripremu reklamnih materijala, hostese... Isto tako, mnogi ističu da žele izlagati samo u reprezentativnom tonu, što mali budžeti ne dopuštaju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike