Kako piše Večernji list, predviđeno je da ZG Auto Show svoja vrata otvori 18. ožujka, znači za mjesec i pol dana. Međutim, mnogo je velikih i važnih izlagača, zastupnika automobilskih marki, koji još nisu donijeli definitivnu odluku o tome hoće li sudjelovati ili neće, ali je isto tako već mnogo i onih koji su potvrdili da, nažalost, nemaju budžet kojim bi mogli pokriti sve potrebne troškove.
U trenutku objave teksta, izlaganje na ZG Auto Showu 2010. otkazali su Opel, Renault, Ford, Chevrolet i Toyota od prvih deset marki prema prošlogodišnjem tržištu. Nadalje su tu Mazda, Fiat, Nissan, Honda, Mercedes-Benz, Dacia, Smart, Alfa Romeo, Lancija, Jeep, Lexus, Saab, Jaguar, Chrysler, Dodge i Ferrari.
Hyundai, Kia, Volvo, Subaru još nisu donijeli konačnu odluku o sudjelovanju na sajmu.
U ime privlačenja izlagača na Velesajmu su smanjili i cijene najma. "Ove godine uveli smo popust od 55 do 65% (ovisno o veličini prostora) najma izložbenoga prostora, potom 50% popusta na sve kongresne usluge te 50% popusta na najam reklamnih površina", kaže Nikola Bunjevac iz Zagrebačkog velesajma.
No, zastupnici ističu da je cijena izložbenog prostora velika stavka, ali ne i jedini trošak. Tomu treba pridodati cijenu uređenja izložbenog prostora, tiskanje i pripremu reklamnih materijala, hostese... Isto tako, mnogi ističu da žele izlagati samo u reprezentativnom tonu, što mali budžeti ne dopuštaju.