UNATOČ PANDEMIJI IZVRSNI REZULTATI: / Sezona na Kvarneru je iznad očekivanja

Image
Foto: Goran Kovacic/PIXSELL

Unatoč teškoj turističkoj godini iza nas, Kvarner bilježi dobre rezultate

3.12.2020.
14:47
Goran Kovacic/PIXSELL
VOYO logo

Održana je sjednica Turističkog vijeća TZ Kvarnera u Guvernerovoj palači, uz poštivanje epidemioloških mjera, na kojoj su usvojeni godišnji Izvještaj o radu TZ Kvarnera za 2020. godinu, zatim Financijski izvještaj TZ Kvarnera za 2020. godinu, te Prijedlog programa rada s financijskim planom TZ Kvarnera za 2021. godinu. 2020. godina bila je izuzetno teška, izazovna, te neizvjesna. Uslijed nezapamćene zdravstvene krize koja se proširila cijelim svijetom i vrlo brzo turizam na globalnoj razini bacila na koljena, Kvarner je ovogodišnju turističku godinu odradio iznad svih očekivanja, prenosi Riportal.

Ljetna sezona iznad očekivanja

Iako su početkom ljetne sezone turistički djelatnici najavljivali da će biti zadovoljni ukoliko ostvare i 30% prošlogodišnjih noćenja, Kvarner je tijekom ljetnih mjeseci bio smo u samom vrhu po broju ostvarenih noćenja u Hrvatskoj. U srpnju je ostvareno čak 68%, a u kolovozu 66% noćenja u odnosu na 2019. godinu, te je Kvarner kao regija značajno pridonio dobrim turističkim rezultatima hrvatskog turizma. U razdoblju od siječnja do studenoga 2020. godine ostvareno je 58% prošlogodišnjeg turističkog prometa. Pri tome najviše noćenja ostvareno je u obiteljskom smještaju, zatim u kampovima te u hotelima. Najčešći gosti su iz Njemačke, a slijede gosti iz Slovenije, Hrvatske Austrije, Češke, Italije, Poljske, Mađarske, Slovačke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
'BRINEMO O 65.000 OBITELJI, NAŠ GLAS SE MORA ČUTI'; Uputili su novi apel: /

'Ugledajmo se na njih, prije nego mnogi nestanu...'

Image
'BRINEMO O 65.000 OBITELJI, NAŠ GLAS SE MORA ČUTI'; Uputili su novi apel: /

'Ugledajmo se na njih, prije nego mnogi nestanu...'

Prilagodba na nove oblike komunikacije tržišta

“Jake marketinške kampanje koje smo proveli na najznačajnijim tržištima u ključnim trenutcima, zatim prepoznatljivost i kvaliteta destinacije te sigurnost, blizina i dostupnost, doveli su do toga da je regija Kvarner dosad ostvarila 58% prošlogodišnjih noćenja što predstavlja iznimno dobar rezultat s obzirom na zaista ograničavajuće okolnosti u sektoru putovanja. Zato imajući na umu bliska, te tržišta koja su nam ostala vjerna i u kriznim trenutcima, tijekom 2021. godine pojačano će se ulagati u ciljane promotivne kampanje upravo na tim tržištima. Pristupit će se i svim novim, dostupnim mogućnostima promocije – od webinara, virtualnih sajmova i prezentacija, digitalnih kampanja oglašavanja i sl. Za očekivati je da će se turistička kretanja u 2021. godini odvijati u sličnom okviru kao i ove godine, barem dok se službeno ne proglasi kraj pandemije. Samim time, posljedično, tržište će se privikavati na nove okolnosti, način putovanja i provođenje odmora”, izjavila je dr.sc. Irena Peršić Živadinov, direktorica TZ Kvarnera. “Ova godina je također potvrdila da je Strategija razvoja turizma Kvarnera, koju smo postavili, ispravna. Ulagalo se i inzistiralo na kvaliteti ponude, a ne na masovnom turizmu pod svaku cijenu. Dokaz o dobroj procjeni su i analize iz kojih je vidljivo da se ove godine smještaj najviše kategorije pokazao kao najotporniji na krizu i najtraženiji među gostima”, izjavio je župan Komadina, predsjednik Turističke zajednice Kvarnera zahvalivši još jednom svim turističkim djelatnicima, hotelskim kućama i privatnim iznajmljivačima na predanom radu i trudu u ovim izazovnim pandemijskim vremenima za sve nas, a posebno za naše gospodarstvo.

“Posebno zahvaljujem Nastavnom zavodu za javno zdravstvo PGŽ koji je odigrao važnu ulogu ovo ljeto stavivši se na raspolaganje kada se ukazala potreba za brzim testiranjima turista na virus COVID-19 što je bilo potrebno za njihov povratak u matične države”, rekao je Komadina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo