PITANJE ODRŽAVANJA / Ultra pod upitnikom: organizatori nisu podijelili podatke o novom programu

Image
Foto: PIXSELL

Objava imena izvođača kasni mjesec dana, a organizatori još nemaju potpisan ugovor s Hajdukom

5.4.2017.
8:12
PIXSELL
VOYO logo

Hrvatsko-slovenska tvrtka "Adria MM Produkcija", koja je vlasnik licencije za održavanje festivala "Ultra Europe", još uvijek nema potpisan ugovor s Hajdukom za ovogodišnje korištenje gradskog stadiona na Poljudu, piše Slobodna Dalmacija.

U Hajduku su se očito odlučili postaviti čvrsto i staviti potpis na ugovor tek kada se podmire dugovi zaostali iz proteklih godina, ali i kada im organizatori dođu s jamstvom da će to biti napravljeno i za 2017. godinu. Ivan Kos, predsjednik klupske uprave, potvrdio je za Slobodnu Dalmaciju da odnosi s organizatorima Ultre još uvijek nisu regulirani. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Kao Uprava smo 13. ožujka poslali dopis Banovini kojim smo i službeno inicirali sastanak s Gradom i organizatorima na kojem bismo otklonili nejasnoće, analizirali eventualne probleme i riješili sva pitanja oko festivala.

Iz medija smo doznali da je navodno potvrđen datum održavanja "Ultre", no o tome nismo službeno obaviješteni niti su organizatori sklopili odgovarajući sporazum s našim klubom kao koncesionarom Poljuda", rekao je Kos.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ultra Europe već je dugi niz godina problematična Hajduku jer se uz uništavanje travnjaka na stadionu, glazbeni program odvija kada se odigravaju prednatjecanja za Europsku ligu i dio utakmica MAX TV Prve HNL.

Već puna dva mjeseca organizatori nisu podjelili podatke o novom program Ultre što također govori kako u posljednjoj godini petogodišnjeg ugovora Ultre s Gradom ne ide sve kako treba.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Pregovori s izvođačima traju nešto duže jer je ovo zadnja godina festivala u Splitu, pa želimo da line-up bude sjajan. Nemamo još datum kada ćemo s tim ići u javnost, ali popis će biti objavljen u dogledno vrijeme", rekli su iz Ultre za Slobodnu Dalmaciju.

Objava imena izvođača kasni mjesec dana, a fanovi iz cijelog svijeta, koji su kupili ulaznice za ovogodišnju Ultru, na društvenim mrežama podsjećaju organizatore kako dolaze iz različitih dijelova svijeta, a još uvijek ne znaju program festviala, piše Slobodna Dalmacija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo