Nakon pola godine ZET odustaje od karata od 15 kuna. Kažu da se nisu dobro prodavale, a nezadovoljstvo su iskazali i vozači koji su dobivali određeni postotak.
Kako najavljuju iz ZET-a, od 1. veljače opet bi se najnormalnije trebale moći kupiti jetinije karte za tramvaj no one najprodavanije, od 4 kune, idalje će se moći kupiti smao na kioscima. Kod vozača ćete moći kupiti karte od šest kuna za pola sata vožnje i za deset kuna za sat vremena vožnje, piše Večernji list.
Iz ZET-a kažu kako se žutih karata za 15 kuna prodalo neusporedivo malo s obzirom na količinu prodanih karti u vozilima prije njezina uvođenja, odnosno dnevno po vozaču tek jedna ili dvije.
"Željeli smo da se smanji pritisak na vozače, a i da se putnicima iziđe u susret tako da i u vozilu ima karti svih cjenovnih kategorija", pojasnio je predsjednik Sindikata vozača i prometnih radnika ZET Zagreb Anto Jelić za Večernji list.
Dodao je kako se karte trenutačno izrađuju te da će biti drukčije od ovih koje se mogu kupiti izvan vozila. Na njima bi trebalo pisati "kupljena kod vozača". Građani će idalje moći kupiti kartu omiljenu kartu za 4 kune za polusatnu vožnju ali samo na kioscima. U tramvaju će ta karta koštai 6 kuna.
"Ideja jest da karte u vozilima ipak budu nešto skuplje jer se, eto, kupuju kod vozača. Zato će ova od šest zapravo predstavljati onu od četiri kune, a ova od deset zapravo je ona koja se na kioscima može kupiti sad za sedam kuna", kaže Jelić.
Tako ćemo od 1. veljače imati četiri razreda karata. Na kioscima i u prodavaonicama Zagrebačkog električnog tramvaja moći će se kupiti polusatna karta od četiri kune, jednosatna od sedam i jednoipolsatna od deset kuna. A u busevima i tramvajima dostupne će biti karte za šest i deset kuna.