UDRUGA ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU: /

'Angažman PR savjetnika u kampanji treba biti transparentan'

Image
Foto: Patrik Macek/PIXSELL

'Temelj transparentnosti djelovanja jest javnost podataka o tome za koju stranku, listu ili kandidata komunikacijski stručnjak ili agencija rade', ističe u priopćenju HUOJ

21.5.2020.
10:53
Patrik Macek/PIXSELL
VOYO logo

Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) u četvrtak je pozvala sve stranke, liste i kandidate na transparentan angažman komunikacijskih savjetnika u izbornoj promidžbi, nakon što su u srijedu raspisani izbori za Hrvatski sabor koji će se održati 5. srpnja.

"Temelj transparentnosti djelovanja jest javnost podataka o tome za koju stranku, listu ili kandidata komunikacijski stručnjak ili agencija rade", ističe u priopćenju HUOJ.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Neka stranke objave angažman komunikacijskih savjetnika

Ta udruga ističe da javno iskazivanje angažmana za vrijeme trajanja izborne promidžbe dodatno dolazi do izražaja kada komunikacijski savjetnici nastupaju u medijima ili na društvenim mrežama kao analitičari političkih i komunikacijskih događanja i procesa.

"Medijski istupi kao i rasprave na društvenim mrežama u potpunosti su prihvatljivi, uz jasno navođenje političkih izbornih kampanja u kojima se sudjeluje", poručuje Hrvatska udruga za odnose s javnošću.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Poziva sve stranke, liste i kandidate da, ako su angažirali komunikacijske savjetnike za usluge upravljanja i vođenja izbornih kampanja, objave njihov angažman, bilo na svojim mrežnim stranicama ili drugim komunikacijskim kanalima te tako daju dodatan doprinos transparentnosti i etičnosti izborne promidžbe, uz poštivanje Zakona o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo