najveća domaća udruga za proizvodnju stoke i mesa /

Udruga 'Baby beef' želi hitnu obnovu stočnog fonda i brendiranje domaće junetine

Image
Foto: Thinkstock

Cilj je i povećanje proizvodnje kod svakog člana udruge, posebice kod malih kojim će udruga pomagati kako bi opstali na tržištu

11.3.2018.
12:07
Thinkstock
VOYO logo

Udruga za tov i uzgoj junadi "Baby-beef" je s novim vodstvom u programu rada kao svoje ciljeve odredila hitnu obnovu stočnog fonda u Hrvatskoj i brendiranje mesa junadi tovljene na domaćim farmama kako bi potrošači znali što kupuju, priopćeno je u nedjelju iz te udruge.

 „Prioritet nam je obnova devastiranog stočnog fonda. Naime, situacija je izrazito teška za tovljače jer mi danas možemo ostvariti maksimalno 20 posto naše proizvodnje s hrvatskom teladi. Problem stočnog fonda je smanjeni broj goveda, ali isto tako i nepovoljna genetika koju trebamo mijenjati. Znamo da je taj put dugotrajan i zato želimo što ranije krenuti u taj posao“, poručio je novi predsjednik Udruge Darko Celovec. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uz to, novo, pomlađeno vodstvo Udruge već je krenulo u projekt brendiranja junetine koja se tovila na hrvatskim farmama, priopćeno je iz te udruge, koja je ovog vikenda izabrala novo vodstvo, održala sastanke niz radnih tijela i dogovorila novi program rada. 

„Krećemo u široku i ambicioznu kampanju brendiranja baby beef mesa kao visoko kvalitetnog proizvoda  uzgojenog na hrvatskim farmama. Stvaramo poseban, novi izgled znaka što bi svim članovima osigurali prepoznatljivost i na domaćem i stranom tržištu. Vrlo važno je hrvatskog potrošača što kvalitetnije informirati o kvaliteti našeg mesa jer svi pokazatelji govore da se svijest potrošača mijenja i da se traži kvaliteta“, najavljuje Celovec.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Cilj je i povećanje proizvodnje kod svakog člana udruge, posebice kod malih kojim će udruga pomagati kako bi opstali na tržištu. Otvaranje novog izvoznog tržišta u Turskoj, ali i rješavanje problema bolesti kvrgave kože također su poslovi koji stoje pred novim vodstvom. Trajni zadak udruge će biti održavanje prepoznate kvalitete domaće junetine, ali i daljnje poboljšavanje, kao i tržišna bitka da proizvođači dobiju adekvatnu cijenu za visokokvalitetni domaći proizvod. 

Udruga "Baby-beef" najveća je domaća udruga za proizvodnju stoke i mesa, a nakon 18 godina postojanja članovi su odlučili da im treba veća profesionalizacija rada kako bi zaštitili svoje interese. Tomu će najviše prionuti novi predsjednik Udruge Darko Celovec i njegov zamjenik Dejan Majdak, stoji u priopćenju koje je Udruga uputila medijima u nedjelju (11. ožujka).

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo