Zasada još nije poznato kada bi se trebalo početi s izgradnjom Intermodalni putničkog terminala Sava i koliko bi koštao.
arti-201002100726006''Trenutačno je sve u fazi studije, tek kad se naprave projekti moglo bi se otprilike znati koliko će sve koštati'', rekao je mr. sc. Stjepan Kelčec-Suhovec, voditelj te studije koja je dio projekta Civitas Elan sufinanciranog novcem EU.
Terminal bi se gradio u dvije faze, piše Večernji list. U prvoj bi se napravilo željezničko i tramvajsko stajalište jer su Hrvatske željeznice jedini vlasnik tog dijela zemljišta. U drugoj fazi gradio bi se ostatak terminala na zemljištu većinom u vlasništvu Grada. No, postoje i privatni vlasnici, pa bi se trebali riješiti imovinskopravni odnosi.
– Terminal bi se gradio u sjevernom dijelu trokuta omeđenog Savskom cestom, lijevim nasipom rijeke Save i željezničkim nasipom na kojem su pruge Zagreb – Sisak i Zagreb – Rijeka – objašnjava Kelčec-Suhovec.
Na prugama Zagreb – Sisak i Zagreb – Rijeka sagradili bi se peroni, a postojeći visoki nasip zamijenio bi se vijaduktom na kojem bi se sagradila stajališta za gradski i prigradski promet. Ispod vijadukta planiraju se informativni punktovi, javni zahod, kafići i parkirališta za bicikle s ukupno sto mjesta. Tramvajsko stajalište kod križanja Savske s Veslačkom pomaknulo bi se ispod željezničkog nadvožnjaka i Ulice Ćire Truhelke.
Izlazni peron autobusnog terminala bio bi uz stajalište željeznice i novoplaniranog tramvajskog stajališta na Savskoj. Tako bi putnicima prijelaz s autobusa na tramvaj ili vlak bio brži. Ispod autobusnog terminala predviđa se podzemna garaža sa 320 mjesta, piše Večernji list.
Prethodni članak:
arti-201003220090006