NEKI DIJELOVI HRVATSKE RUŠE SVE REKORDE /

U Hrvatskoj trenutno ljetuje više od milijun turista: Evo kojih pet destinacija su totalni hit

Image
Foto: Miroslav Lelas/PIXSELL

Najviše noćenja ovaj su mjesec ostvarili gosti iz Njemačke, Hrvatske, Slovenije, Poljske i Austrije

15.8.2022.
22:18
Miroslav Lelas/PIXSELL
VOYO logo

Turistička sezona oborila je sve rekorde, a još nije ni gotova. Zadovoljstvo, naravno, ne skriva ni Vlada. U zemlji je trenutačno više od milijun turista, od čega je oko 913 tisuća stranih.

U dosadašnjem dijelu kolovoza ostvarena su 2,2 milijuna dolazaka i 15 i pol milijuna noćenja. U odnosu na isto razdoblje rekordne 2019. to je 90 posto rezultata u dolascima i 95 posto rezultata u noćenjima, piše RTL.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
'PRIHOD ĆE BITI VELIK' /

Direktor HTZ-a tvrdi: 'Imamo odlično prolazno vrijeme, ali nadam se da će turistički radnici biti razboriti s cijenama'

Image
'PRIHOD ĆE BITI VELIK' /

Direktor HTZ-a tvrdi: 'Imamo odlično prolazno vrijeme, ali nadam se da će turistički radnici biti razboriti s cijenama'

Najviše gostiju iz Njemačke

Gostima su u kolovozu najzanimljivije Istra, Splitsko-dalmatinska županija, Kvarner, Zadarska i Šibensko-kninska županija. Top pet gradova su Rovinj, Medulin, Vir, Poreč i Umag.

Najviše noćenja ovaj su mjesec ostvarili gosti iz Njemačke, Hrvatske, Slovenije, Poljske i Austrije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tijek glavne turističke sezone je odličan, približili smo se rekordnoj 2019. i prihod će biti velik, izjavio je u ponedjeljak direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristijan Staničić.

Dodao je kako u ovom trenutku pratimo trend oko 96 posto noćenja i 90 posto dolazaka u odnosu na 2019. Danas u Hrvatskoj boravi oko milijun i sto tisuća turista, prihodi će biti još veći, rekao je za Dnevnik Hrvatske televizije (HTV) Staničić.

'Imamo odlično prolazno vrijeme'

Direktor Glavnog ureda HTZ-a komentirao je prognozu Hrvatske narodne banke (HNB) da ćemo od turizma ove godine uprihoditi oko sedam posto više, što je za oko 800 milijuna eura više, u odnosu na 2019. godine.

Naime, prema procjenama HNB-a prihodi od turizma ove bi godine mogli dosegnuti 11 milijardi 300 milijuna eura.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Imamo odlično prolazno vrijeme, imamo veći broj fiskaliziranih računa pa i prihoda u turizmu, ali treba pričekati ostatak glavne sezone, imamo i odlične najave za posezonu, pa ćemo na kraju godine zbrajati pokazatelje i prihode, zasigurno sezona će biti odlična", ocijenio je Staničić.

Osvrnuvši se na mnoge primjedbe na previsoke cijene na obali, Staničić kaže kako se uvijek apelira na činjenicu da svaku povećanje cijena mora biti popraćeno s povećanjem razine kvaliteta proizvode i usluge.

"Tržište je ono koje stvara određenu razinu cijene u svakom trenutku, nadam se da će naši turistički radnici biti razboriti, da će pomno promatrati daljnji tek sezone i da će se prilagoditi stanju na tržištu", istaknuo je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nova strategija razvoja održivog turizma

Što se tiče apartmanizacije i eventualne učinke koje bi mogla imati za turizam, Staničić je rekao kako je prostor jedan od hrvatskih najvažnijih resursa. Naglasio je da je na lokalnim čelnicima da kroz prostorne planove kvalitetno upravljaju tim prostorom i upravljaju u pravcu održivog turizma.

U tom smislu, kaže, ići će i nova strategija razvoja održivog turizma. Vjeruje da će Ministarstvo i Vlada dati veliki doprinos budućem razvoju turizma, ali, naglašava kako je i na svima nama čuvati prostor, sve resurse i imati održivi turizam.

"HTZ izrađuje strateški dokument za hrvatski turizam, nadamo se brzom dovršenju, ali i realizaciji. Cilj je da se na ljestvici sa 16. mjesta u svijetu dignemo još više i naravno cilj je daljnja digitalizacija poslovanja i procesa kako bi što bolje informirali turiste i pokazati što Hrvatska sve danas nudi u vrlo jakoj svjetskoj globalnoj konkurenciji kada govorimo o turističkoj industriji", zaključio je Staničić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo