fokus na domaćem tržištu /

U Hrvatskoj oko 90 tisuća turista! 'Potičemo ih da dolaze i otkriju naše ljepote. Svatko može naći nešto za sebe'

Po popunjenosti prednjači hotelski smještaj, no dio gostiju boravi i u privatnom smještaju, pogotovo kućama za odmor.

17.10.2021.
20:30
VOYO logo

U Hrvatskoj odmara oko 90 tisuća turista, od kojih je stranaca čak 70 tisuća. Najviše ih je iz Njemačke, Slovenije, Austrije i Britanije.

Istra s 22 tisuće gostiju drži prvo mjesto, slijede Dalmacija i Kvarner. U cijelom lanjskom listopadu bilo je samo 185 tisuća dolazaka, tako da je ovogodišnji listopad nastavak odlične sezone, koja je u pojedinim razdobljima premašila i rekordnu 2019.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Posljednjih dana turističke planove kvarilo je loše vrijeme, no sa suncem se vraćaju i gosti, u Opatiji ih je danas oko tri tisuće.

"2019. smo u listopadu na današnji dan imali nešto više od 100 tisuća turista, znači vrlo smo blizu 2019., dakle puno više od 2020. Međutim ono što je važno naglasiti jest da smo na 77% turističkog rezultata, dakle broj noćenja na cijelu 2019. godinu, i nastavljamo s pozitivnim trendovima i brojke pokazuju da je Hrvatska i ove godine pobjednik Mediterana, dakle najsigurnija zemlja turističke destinacije na Mediteranu", objasnio je Kristijan Stančić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
kontinentalni turizam /

Sezona na Jadranu nadmašila je očekivanja, no kopneni turizam, koji bi sada trebao biti na vrhuncu, bilježi gubitke

Image
kontinentalni turizam /

Sezona na Jadranu nadmašila je očekivanja, no kopneni turizam, koji bi sada trebao biti na vrhuncu, bilježi gubitke

Rekao je i kako po popunjenosti prednjači hotelski smještaj, no kako veseli podatak da izvjesni broj gostiju boravi i u privatnom smještaju, pogotovo onim kućama za odmor koje su na visokoj razini kvalitete.

"Ono što je nama namjera da i u listopadu kroz različite promotivne aktivnosti potičemo turiste da dolaze i u Hrvatsku i otkrivaju nove ljepote lijepe naše", kaže Stančić.

Objašnjava i kao Hrvatska turistička zajednica nastavlja s promotivnim aktivnostima te da imaju dvije kampanje aktivne na stranim tržištima. Fokusirani su i na hrvatsko tržište gdje također imaju dvije aktivne kampanje, 'Mjesec hrvatskog turizma' i 'Doživi domaće, otkrij ruralnu Hrvatsku'.

Kaže i kako Hrvatska obiluje turističkom ponudom i da svatko može naći nešto za sebe, od smještaja, gastronomije, enologije te  raznih događaja, od berbe mandarina na Neretvi do slavonskih destinacija koje također imaju aktivnu ponudu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Mislim da i ove promotivne aktivnosti i sva nastojanja Ministarstva turizma i sporta doprinose tome da se turizam na kopnu ipak povećava. Mi bilježimo i porast u mnogim destinacijama na kontinentalnom dijelu Hrvatske, a naravno da treba poticati i selektivne oblike turizma poput zdravstvenog turizma i svih ostalih koji mogu produžiti turističku sezonu i doprinijeti povećanju turističkog prometa na kontinentu. Ministarstvo turizma i sporta i ove je sezone izašlo u susret privatnim iznajmljivačima, smanjivši turističku pristojbu u paušalu za 50% i vjerujem da sve mjere vlade koje su ove godine donesene su doprinijele i tome da Hrvatska ove godine bude hit destinacija", zaključio je Stančić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo