Ivo Josipović je na reklamiranje do sada potrošio oko milijun kuna, no tek je počeo sa spotovima na televizijama. Njegovi protukandidati Milan Bandić, Dragan Primorac, Nadan Vidošević, Andrija Hebrang, Vesna Škare-Ožbolt i Miroslav Tuđman 'bacili' su se na posao i do sada su televizijama podijelili 3,26 milijuna kuna.
Na TV-reklame najviše je potrošio Milan Bandić, čak 1,22 milijuna kuna u prvih deset dana. U stopu ga prati Dragan Primorac, koji je potrošio 100 tisuća manje. Najimućniji kandidat Nadan Vidošević potrošio je 'samo' 516 tisuća kuna na televizijske spotove.
Andrija Hebrang je za dva dana u kojima su se vrtjeli njegovi spotovi, i to samo na Prvom programu HTV-a, potrošio 202.000 kuna. Vesna Škare-Ožbolt u pet dana reklamiranja potrošila je 65 tisuća kuna, a Miroslav Tuđman je u dva dana reklamiranja potrošio samo 6,5 tisuća kuna, piše Večernji list.
Prethodni članak:
arti-200912070960006