moto Djela, ne riječi /

Kaufland predstavio svoj prvi Izvještaj o održivosti

Image

Trgovački lanac Kaufland objavio je svoj prvi izvještaj o održivosti – detaljan prikaz društveno odgovornog poslovanja u Hrvatskoj

18.1.2021.
11:12
VOYO logo

Izvještaj o održivosti transparentno prikazuje utjecaj poslovanja Kauflanda na gospodarstvo, okoliš i društvo te obuhvaća sadašnje i buduće napore u održivom djelovanju ove međunarodne kompanije u Hrvatskoj. Prvi Izvještaj o održivosti Kauflanda izrađen je prema metodologiji GRI Standards, a odnosi se na poslovne godine 2018. i 2019.

Metodologija GRI Standards (Global Reporting Initiative) koju je Kaufland koristio za izvještavanje o održivosti predstavlja najbolju svjetsku praksu nefinancijskog izvještavanja organizacija o njihovim ekonomskim, okolišnim i društvenim utjecajima, a kako bi se dodatno podigla kvaliteta nefinancijskog izvještaja, odabrana su tri GRI standarda koja su dodatno provjerena od strane eksterne revizijske kuće.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Djela, a ne riječi"

Izvještaj donosi pregled sveobuhvatne strategije održivog razvoja pod motom "Djela, ne riječi" koja u fokusu ima teme vezane uz okoliš, djecu i zdravlje. U devet poglavlja nalaze se podatci o zaposlenicima, utjecaju na okoliš, angažmanu u zajednici, održivom asortimanu, dobrobiti životinja, smanjenju otpada od hrane, odgovornoj nabavi i smanjenju otpada od plastike za što se ovaj trgovački lanac primjerice posebno angažirao početkom 2020. godine kada je iz svog asortimana kao prvi trgovački lanac u Hrvatskoj u potpunosti ukinuo plastične vrećice s blagajni. Izvještaj donosi i ciljeve kojima će Kaufland u okviru grupacije Schwarz pridonijeti ostvarenju UN cilja održivog razvoja 12 koji se odnosi na održivu potrošnju i proizvodnju.  

"Kaufland je dinamično, snažno i odgovorno poduzeće u kojemu održivost nije samo riječ. Naša društvena, ekološka i ekonomska odgovornost duboko je utkana u našu svakodnevicu. Kroz različite društveno odgovorne projekte podržavamo našu zajednicu, odgovorno i efikasno koristimo prirodne resurse te brinemo o zaposlenicima s jasnim ciljem stvaranja sigurne i zdrave budućnosti za sve nas.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Djela, ne riječi" naš je moto. Ne govorimo samo o boljoj budućnosti, već smo postavili i jasne ciljeve kojima ćemo je aktivno oblikovati", izjavio je Patrick Rudat, predsjednik Uprave Kauflanda.

Izvještaj o održivom razvoju možete pronaći ovdje: kaufland.hr/izvjestaj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Superstar
NOVA SEZONA
VOYO logo