Stari logotip koji smo koristili posljednjih 20-tak godina i koji je bio prepoznatljiv, biti će konceptualno moderniziran po načelima suvremenog dizajna, a novo osvježeno rješenje uvažava i nužnost prilagodbe promjenama na tržištu kao i novu razvojnu viziju kompanije.
Kontinuirano ulažemo u razvoj i modernizaciju poslovanja, a novi će vizualni identitet zasigurno doprinijeti boljem tržišnom pozicioniranju TOMMY branda koji je sinonim vrijednosti i povjerenja za naše potrošače, ali i za zaposlenike, poslovne partnere kao i za društvenu zajednicu.
Ovim iskorakom TOMMY će biti dodatno evaluiran kao vodeći hrvatski trgovački lanac koji prati trendove te prihvaća i primjenjuje suvremena poslovna rješenja.
Kako je do sada kroz društveno odgovorno poslovanje Tommy bio aktivno angažiran u podržavanju sporta i sportskih klubova u nekoliko sportova, odlučili smo široj javnosti prezentirati ovaj novi suvremeni logo upravo na jednoj sportskoj manifestaciji,
nogometnoj utakmici, jadranskom derbiju između HNK Hajduk i HNK Rijeka, gdje će biti promoviran na novim dresovima splitskog kluba. Jadranski derbi na simbolični značaj povezuje strategiju razvoja Tommy prodajne mreže koja je dominantno pozicionirana upravo na jadranskoj obali.
Idejno rješenje i koncept realizirani su u suradnji s agencijom za kreativne komunikacije i branding CARLI+SOSA, koja je sudjelovanjem u ovom zahtjevnom projektu dobila priliku pokazati kreativnost i poduzetnost. Dajući šansu za poslovni razvoj mladim i poduzetnim ljudima, uvijek nastojimo biti dodatno društveno odgovorna kompanija.