TOMAŠEVIĆ POTVRDIO DA ŽELI BITI GRADONAČELNIK ZAGREBA I DODAO: /

'Postoji razlog zbog kojeg bi podrška GUP-u naštetila HDZ-u'

Image
Foto: HRT

Tomašević smatra da će se HDZ riješiti Bandića kad im više ne bude trebao.

16.2.2020.
14:37
HRT
VOYO logo

Tomislav Tomašević, zastupnik platforme "Zagreb je naš" i zastupnik u zagrebačkoj Skupštini, gostujući u HRT-ovoj emisiji Nedjeljom u 2, potvrdioje da definitivno ide u utrku za zagrebačkog gradonačelnika.

"Imam šanse biti gradonačelnik Zagreba, to više nije pitanje, a planiramo ići i na parlamentarne izbore", kaže Tomašević i dodaje kako je svjestan da neće u svom izbornim jedinicama prijeći prag, ali računaju na Zagreb, Primorje, Dalmaciju...

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Objasnio je i zašto smata da je nužno da Milan Bandić izgubi izbore:

'Riješit će ga se kad im više ne bude trebao'

"Htio bih da ide na izbore, i da izgubi i nadam se da ću ja biti taj koji će ga pobijediti", rekao je i dodao da je spreman i na opciju da oporba izabere zajedničkog kandidata.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tomašević smatra da će se HDZ riješiti Bandića kad im više ne bude trebao. Izjavio je i da GUP nije pao zato što je to HDZ htio, već zato što ga više nisu mogli podržavati zbog prisika oporbe, ali i javnosti.

"Ne znam hoće li HDZ u novom glasanju podržati GUP, ali smatram da bi im to nanijelo veliku štetu pred parlamentarne izbore", dodaje.

'Mi još nismo ušli u 21. stoljeće'

Objasnio je i svoje viđenje situacije u Zagrebu:

"Zagreb treba ući u 21. stoljeće. Dvadeset godina kasnimo, nismo metar tramvajske pruge napravili, nismo rješili pitanje Jakuševca. Već 20 godina imamo zabranu izgradnje javnih garaža u centru grada, kako bi maknuli što više automobila iz Centra grada, a i kako bi se što više aktirale pješačke i biciklističke staze. Sve europske metropole rade upravo to, a mi supotno. Što se tiče željezničke pruge u zadnjih 20 godina u Hrvatskoj više smo se fokusirali na izgradnju cesta, rekao je. U odnosu na druge zemlje mi smo stvarno potpuno zapostavili željezničku infrastrukturu. Situacija je puno gora nego prije 30-40 godina. Mi ne da nismo modernizirali pruge, nego čak nismo niti održavali ono što smo trebali. Tako su nam pruge sve više propadale. Sad vlakovi ne mogu voziti na dobrom dijelu pruga više od 50 km/h, kazao je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo