Zajednička ponuda Astaldija i turske tvrtke iznosi 2,55 milijardi kuna bez PDV-a, odnosno 3,19 milijardi kuna s PDV-om. Strabagova doseže 2,62 milijarde kuna bez PDV-a, odnosno 3,28 milijardi kuna s PDV-om dok je kineski konzorcij "China road and bridge Corporation" dao ponudu od 2,08 milijardi kuna bez PDV-a odnosno 2,6 milijardi s PDV-om, javlja HRT.
Ovi ponuditelji predali su svoje ponude za izgradnju prve faze Pelješkog mosta, čija je vrijednost zajedno s pristupnim cestama procijenjena na 1,8 milijardi kuna.
Talijanski Astaldi je u Hrvatskoj već radio i to na autocesti Zagreb Goričan, dok je njegov turski partner gradio jedan od mostova preko Bospora. Prva faza izgradnje mosta obuhvaća izgradnju samog mosta i pristupnih cesta.
BiH POLITIČARI ŽALE SE EUROPSKOJ UNIJI: ‘Pelješki most ne smije biti izgrađen, on odsijeca Bosnu i Hercegovinu od međunarodnih voda’
U Hrvatskim cestama imaju 120 dana za evaluaciju ponuda, no istaknuli su kako neće gubiti vrijeme te da će s pregledom ponuda krenuti odmah kako bi se što ranije odredio izvođač.
Ukupna vrijednost projekta izgradnje Pelješkog mosta je 526 milijuna eura s uključenim PDV-om. Vrijednost prihvatljivih troškova je 420 milijuna eura, od čega se sredstvima Europske unije sufinancira 85 posto, dakle sa 357 milijuna eura.
Izgradnja samog mosta, dugog 2,4 kilometra i visokog 55 metara, trebala bi trajati 36 mjeseci od početka radova. Most će imati četiri prometna traka. Europska unija financira i popratnu infrastrukturu: pristupne ceste, tunele, dodatne mostove i vijadukte kao i obilaznicu kod grada Stona dužine osam kilometara. Isto tako, poboljšat će se postojeća cesta D414. Svi radovi trebali bi završiti do 2022. godine, navodi HRT.