NEUKUSAN POGLED NA IZBORE / The Economist: 'Kako je Barbika pobijedila Lignju'

Image
Foto: RTL

Pogled uglednog tjednika The Economista na ishod bitke za Pantovčak bio je prilično neukusan.

15.1.2015.
23:45
RTL
VOYO logo

Poput mnogih svjetskih medija, i ugledni tjednik The Economist izvijestio je rezultate predsjedničkih izbora u Hrvatskoj.

No, njihov pogled na ishod bitke za Pantovčak bio je prilično neukusan s obzirom da je kandidate u drugom krugu izbora oslovljavao pogrdnim nadimcima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Barbika je pobijedila Lignju", stoji u tekstu koji govori o trijumfu KolindeGrabarKitarović nad IvomJosipovićem.

Novinar The Economista nije propustio napomenuti kako je nakon drugog kruga izbora jasno da je Hrvatska duboko podijeljena zemlja, a predstavio je i senzaciju prvog kruga IvanaVilibora Sinčića.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo