NEUKUSAN POGLED NA IZBORE /

The Economist: 'Kako je Barbika pobijedila Lignju'

Image
Foto: RTL

Pogled uglednog tjednika The Economista na ishod bitke za Pantovčak bio je prilično neukusan.

15.1.2015.
23:45
RTL
VOYO logo

Poput mnogih svjetskih medija, i ugledni tjednik The Economist izvijestio je rezultate predsjedničkih izbora u Hrvatskoj.

No, njihov pogled na ishod bitke za Pantovčak bio je prilično neukusan s obzirom da je kandidate u drugom krugu izbora oslovljavao pogrdnim nadimcima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Barbika je pobijedila Lignju", stoji u tekstu koji govori o trijumfu KolindeGrabarKitarović nad IvomJosipovićem.

Novinar The Economista nije propustio napomenuti kako je nakon drugog kruga izbora jasno da je Hrvatska duboko podijeljena zemlja, a predstavio je i senzaciju prvog kruga IvanaVilibora Sinčića.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo