Hoće li EU zabraniti kolinje? Hoće li zabraniti sir i mlijeko? Hoće li ulaskom u EU stranci pokupovati sve nekretnine u Hrvatskoj? Na ta i druga pitanja hrvatski građani odnedavno odgovore mogu pronaći u kratkim TV spotovima kako bi na referendumu mogli donijeti pravu odluku na temelju valjanih informacija.
Ministarstvo vanjskih poslova i europskih integracija započelo je novu fazu informativne kampanje o ulasku Hrvatske u EU. Na tri televizije s nacionalnim koncesijama u sljedećih mjesec i pol dana tisuću puta će se emitirati spotovi koji odgovaraju na najčešća pitanja i nedoumice građana o EU. Sadržaj spotova temelji se na 50-ak pitanja i stereotipa koja su se iskristalizirala u istraživanju i anketama koje je proveo MVPEI – riječ je o pitanjima koja su godinama stizala na njihov infotelefon o Europskoj uniji.
Pitanja se mogu podijeliti u dvije skupine - strah i nedoumice o nacionalnom identitetu u Uniji te pitanja u grupi ''Što meni donosi Europska unija'', odnosno kakve će posljedice imati na svakodnevni život i, posebice, posao. Posljednja faza informativne kampanje, kampanja za referendum, počet će kad se odredi datum.
Spotove je radila Croatiafilm, a vrijednost im iznosi nešto manje od milijun i pol kuna. Hrvatska televizija, kao javni servis, spotove emitira besplatno, dok su se NovaTV i RTL Televizija odrekli komercijalnih cijena.
Vezani članci:
arti-201106120025006 arti-201106100202006