SVE INTENZIVNIJI RADOVI NA PELJEŠKOM MOSTU: /

Iz mora niče jedan od 13 impozantnih stupova mosta, a u Kini se sklapa čelična konstrukcija

Image
Foto: Milan Šabić / PIXSELL

Kineska kompanija CRBC mora izraditi 30.000 tona tešku rasponsku konstrukciju koja će se u dijelovima na brodovima dopremati na Pelješac

2.12.2019.
9:43
Milan Šabić / PIXSELL
VOYO logo

Radovi na Pelješkom mostu paralelno se odvijaju na dvije lokacije - na Pelješcu te u tvorničkim pogonima u Kini, gdje se sklapa prvi dio kolnika budućeg mosta, piše u ponedjeljak Jutarnji list.

Na Pelješcu je najvidljivije nicanje prvog stupa mosta na poziciji S8, gdje raste impozantna struktura jednog od 13 budućih stupova mosta. No, široj javnosti manje su vidljivi radovi na čeličnoj rasponskoj konstrukciji mosta koja se sklapa u Kini u Nantongu, navodi dnevnik.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
I TO SMO DOČEKALI: /

Dok Kinezi već 15 mjeseci marljivo grade Pelješki most, sada su konačno počeli radovi i na pristupnim cestama

Image
I TO SMO DOČEKALI: /

Dok Kinezi već 15 mjeseci marljivo grade Pelješki most, sada su konačno počeli radovi i na pristupnim cestama

Kinezi će most dopremiti u dijelovima

Za laike riječ je zapravo o kolniku budućeg mosta. Kineska kompanija CRBC mora izraditi 30.000 tona tešku rasponsku konstrukciju koja će se u dijelovima na brodovima dopremati na Pelješac.

Prema planu, oko 400 segmenata čelične rasponske konstrukcije dopremit će se iz Kine. Elementi su dugi od 6 do 12 metara, dok je ukupna dužina cijele rasponske konstrukcije 2404 m. Dakle, kao i ukupna dužina mosta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svaki komad širine je 22,5 metra i visine 4,5 metra. Čeličnu rasponsku konstrukciju čini troćelijski sanduk na koji se montira ortotropnska čelična ploča. Ona se najčešće koristi kod mostova velikih raspona kakav je i ovaj Pelješki. Na tu čeličnu ploču se postavlja asfalt.

Prvi dijelovi konstrukcije stižu koncem siječnja

Prema projekcijama, prvi dijelovi rasponske konstrukcije na gradilište mosta trebali bi početi dolaziti potkraj siječnja ili početkom veljače sljedeće godine, ističe dnevnik.

Na samom gradilištu mosta uznapredovalo je "zidanje" stupa budućeg mosta na poziciji 88. Njegova ukupna visina treba biti 53,35 metara, a dosad je napravljeno oko pola. Ovaj stup nalazi se na sredini Malostonskog zaljeva i između njega i stupa S7 bit će plovni put za brodove. Stoga je on jedan od četiri stupa koji se gradi na najvećoj naglavnici. Ona je veličine rukometnog igralištau kojuje izliveno 3200 kubnih metara betona te ugrađeno 1200 tona armature, donosi Jutarnji list.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo