Lijepe se zadnje upute jer sutra točno u podne s radom kreće
Sljemenska žičara.
Bit će otvorena radnim danom od 9 do 17 sati, a vikendom od 8 do
18 sati.
Prvih mjesec dana cijena karte bit će promotivna, kaže gradonačelnik Tomislav Tomašević. Odrasli će plaćati 30 kuna za jedan smjer, a 50 za povratnu kartu. Mladi i stariji od 65 kuna povratnu, odnosno jednosmjernu plaćat će 20 ili 30 kuna. Djeca i osobe s invaliditetom, koje imaju pravo na besplatnu ZET-ovu kartu vozit će se besplatno.
Nakon tog razdoblja, odrasli će plaćati od 50 do 70 kuna za povratnu kartu, mladi i stariji od 65 od 30 do 40 kuna, za djecu i osobe s invaliditetom bit će besplatno. Oni koji imaju ZET-ov pokaz moći će kupiti jeftiniju kartu.
U prvih mjesec dana će karta koštati 50 kuna. To ću si priuštit, ali za dalje ne bih baš često išla ipak je skuplje.
Pitali smo i Zagrepčane što o svemu misle:
"Moram reći s obzirom na investiciju da je prihvatljivo. Nema grad sredstava da financira sve. "
"U varijanti da smo je mi sa svojim prirezom financirali. Onda onako pošteno gledano ne bi bilo u redu da je za nas tako velika, kao za one koji će doći u grad."
I doista, svi koji nisu iz Zagreba plaćat će skuplje. Za odrasle povratna karta je 125 kuna - čak 75 više nego za Zagrepčane. U Rijeci misle da je to diskriminacija, ali neki s prijateljima u metropoli imaju rješenje i za to.
Preko prijatelja da je oni nabave, takve karte, ali nije mi baš uobičajen takav način poslovanja.
"Strašno nepošteno, pa ajmo uzvratit istom mjerom pa na Platku naplatiti kartu duplo za Zagrepčane", smatraju u Rijeci.
Nakon mjesec dana rada, žičara će nakratko stati zbog radova kako
bi se dodatno smanjila buka. Kad se sve zbroji, cijena same
žičare bit će 537 milijuna kuna.
Milan Bandić napravio je medvjeđu uslugu Zagrepčanima jer ovako
velik i skup projekt iz svojih prihoda će vratiti tek jedan
investicije.
Idućih godina iz gradskog proračuna plaćat će se 45 milijuna kuna za kredit, a od prodanih karata neće se pokriti niti polovina operativnih troškova.