RAST I INOVACIJA /

Studenac jubilarnih 30 godina završava s više od 3700 zaposlenika i gotovo 700 prodavaonica

Image
Foto: Studenac

Mreža Studenca u posljednje tri godine narasla je za oko 70 posto, a za to su zaslužne i akvizicije

26.11.2021.
14:40
Studenac
VOYO logo

Studenac, vodeći maloprodajni lanac na Jadranu, slavi 30 godina poslovanja u Hrvatskoj i završava godinu s gotovo 700 prodavaonica i više od 3700 zaposlenika. Od kada je 2018. godine napravio strateški zaokret, Studenac je u protekle tri godine u poslovanje uložio više od 500 milijuna kuna, a nastavili su s inovacijama i rastom bez obzira na pandemijske okolnosti i usporavanje gospodarstva. Studenac je zato danas među 50 najuspješnijih hrvatskih kompanija.

"Poslovna transformacija cijelog Studenca, od IT-a i procesa, preko redizajna u konceptima naših prodavaonica do vrhunske kvalitete proizvoda, dovela je Studenac u društvo vodećih domaćih kompanija. Rasli smo organski i akvizicijama te smo danas lider na Jadranu. Ove godine proširili smo se i u Zagreb te pokazali da ne želimo posustati, bez obzira na okolnosti koje nitko u svijetu nije mogao planirati. Vjerujemo da su trgovine malih formata budućnost maloprodaje u Hrvatskoj i u sljedeće tri godine očekujemo njih 1000 pod brendom Studenca, a našu kompaniju među prvih pet domaćih trgovačkih lanaca", rekao je Michal Senczuk, predsjednik Uprave Studenca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Lideri na tržištu /

Top 10 trgovačkih lanaca: Kome Hrvati najviše vjeruju i čije proizvode najradije kupuju

Image
Lideri na tržištu /

Top 10 trgovačkih lanaca: Kome Hrvati najviše vjeruju i čije proizvode najradije kupuju

Mreža Studenca u posljednje tri godine narasla je za oko 70 posto, a za to su zaslužne i akvizicije. Studenac je, naime, 2019. u svoj brend uklopio Istarske supermarkete i zadarski Sonic, a od ove godine dio Studenca je i biogradski lanac Bure Trgovina. Iz Studenca najavljuju da nastavljaju s poslovnom strategijom rasta kroz akvizicije, usporedno s organskim rastom.

"Studenac intenzivno obogaćuje ponudu uvođenjem globalnih trendova iz sektora maloprodaje i robe široke potrošnje (FMCG) te praćenjem potreba i navika naših kupaca. Uspješno smo implementirali novi koncept 'proximity trgovine'. To znači da smo kupcima nadohvat ruke, bilo da je riječ o lokacijama prodavaonica, praktičnom konceptu dizajna za brzu kupnju ili ponudi s, primjerice, svježim i modernim izborom TO GO. Suvremeni smo, ali smo i dalje trgovina-susjed s ponudom od svakodnevnih sitnih potrepština do onih bitnih, za posebne ili iznenadne prilike", istaknuo je Dragan Baškarad, član Uprave za operativne poslove u Studencu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U Studencu naglašavaju da 75 posto ponude u njihove prodavaonice stiže od domaćih proizvođača, i to u kategorijama svježih proizvoda kao što su meso, mlijeko, voće i povrće. Također, ove su godine predstavili robnu marku "Samo u Studencu", a i tu dominiraju domaći proizvođači. Dodatno, već godinama uspješno surađuju s istarskim proizvođačima lokalnih delicija te pod oznakom "Biraj istarsko" domaćim i stranim kupcima nude izvrsnu kvalitetu autohtonih proizvoda.

Iz Studenca posebno ističu doprinos svih zaposlenika poslovnom uspjehu, među kojima je i četrdesetak onih koji su u kompaniji duže od petnaest godina, a neki od njih i gotovo sva tri posljednja desetljeća. Studenac je upravo njima ovih dana posebno zahvalio jubilarnim nagradama u povodu proslave 30 godina, pokazujući da cijeni iskustvo i trud koji su uložili u protekla tri desetljeća.

Zaposlenici su naši najvredniji ambasadori jer oni su uvijek tu za naše kupce te ćemo zato nastaviti ulagati u poboljšanje radnih uvjeta i sve ostale pogodnosti za zaposlenike, od božićnica i uskrsnica, darove za novorođenčad i prvašiće do programa pripravništva i nagrađivanja zaposlenika koji žive kompanijske vrijednosti, zaključili su iz Studenca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo