Poduzetnik Mate Rimac jučer je objavio spektakularne vijesti. Njegova je tvrtka, naime preuzela luksuznu marku vozila Bugatti, čije će sjedište od sada biti u Hrvatskoj. Vijest je to koja je već neko vrijeme kolala javnim prostorom, da bi jučer poput „bombe“ odjeknula svim domaćim i svjetskim medijima.
No, njegov posao života itekako bi mogao utjecati i na našu zemlju, koja će se ovime dodatno brendirati, ali i pozicionirati na svjetskoj mapi automobilske industrije. Dr.sc.Božo Skoko, profesor odnosa s javnošću i jedan od vodećih hrvatskih komunikacijskih stručnjaka u razgovoru za Net.hr kaže da su Rimac Automobili već postali globalno prepoznatljivi zahvaljujući svojoj inovativnosti i popularnim modelima automobila, međutim zahvaljujući ovom poslovnom potezu oni postaju globalno relevantni u automobilskoj industriji.
"Bugatti je stari prestižni brend. Rimac mu daje inovativnost, zaigranost, iskorake u tehnologiji i dizajnu, a Bugatti Rimcu daje relevantnost, globalnu vidljivost i popularnost, pa i svojevrsni kredibilitet na luksuznom automobilskom tržištu", kaže nam Skoko.
Rimčev posao otvara vrata drugim inovativnim kompanijama
Posredno, preko Rimca, to je golem uspjeh i za Hrvatsku, smatra ovaj stručnjak.
"Hrvatsku će se u budućnosti nedvojbeno percipirati i povezivati s brzim i luksuznim automobilima, odnosno inovativnosti i poslovnosti. Sve to skupa otvara vrata i prostor i za druge inovativne kompanije, pa i one koji proizvode dijelove za automobile i slično", govori nam.
Ljudi su, naime, skloni razviti percepciju o cijelim kategorijama proizvoda, kao što su francuska moda, njemački automobili ili talijanska gastronomija… "Tako će Hrvatska konačno doći na kartu automobilske industrije, pa i inovativnosti u razvoju novih tehnologija, što je donedavno bilo nezamislivo", smatra Božo Skoko.
Ovaj će se uspjeh dobro odraziti i na druga ulaganja.
Uspjeh će djelovati i na ostale mlade poduzetnike
"Ovaj poslovni uspjeh će privući i druga ulaganja jer svijetu jasno poručuje kako su Hrvati inovativni i kompetentni te kako mogu dati dodatnu vrijednost", kaže nam, pa dodaje da će Također Rimčev uspjeh djelovati i na samosvijest naših mladih ljudi.
"Njegov uspjeh poručuje da je dobro sanjati jer je - uz upornost, marljivost i inovativnost moguće ostvariti i nevjerojatne snove. Nisu samo velike nacije predodređene za uspjeh. U globaliziranom svijetu, nije važno gdje se nalazite već što možete ponuditi tom svijetu, a da je pritom drukčije, inovatavnije, posebnije… To je Rimcu pošlo za rukom i vjerujem da će biti inspirativno i za druge kreativce u poduzetništvu", zaključuje dr.sc. Božo Skoko.
Podsjećamo, ovu je vijest Rimac objavio u ponedjeljak, a da će se to dogoditi dalo se naslutiti već u jutarnjim satima kada su na dubrovačke zidine helikopterom dopremljeni Bugatti te njegova Nevera.
Došlo do reorganizacije tvrtke
Zbog novog poslovnog uzleta, Rimčeva tvrtka doživjet će kompletnu reorganizaciju, a odsad će se zvati Rimac grupa.
U okviru grupe poslovat će dva poslovna subjekta, prvi će obuhvaćati postojeće poslovanje izuzev proizvodnje električnih hiperautomobila, a na tržištu će nastupati kao neovisni poslovni subjekt Rimac Technology.
Drugi poslovni subjekt je nova tvrtka koja će se zvati Bugatti Rimac, a u njoj će se nalaziti dvije tvrtke koje proizvode automobile, Bugatti i Rimac Automobili.
"Rimac i Bugatti savršeno se nadopunjuju. Kao mlada, agilna i brza automobilska i tehnološka tvrtka, osvojili smo povjerenje partnera i snažnu poziciju u industriji električnih tehnologija visokih performansi", rekao je Mate Rimac koji je uzbuđen zbog novosti u svojoj tvrtci.