turizam u hrvatskoj /

Što povezuje krastavce iz Baranje, kobasice iz Slavonije, električne bicikle iz Svete Nedjelje i startasice iz Vukovara?

Iako hrvatske proizvode ne povezuje ništa, trebao bi ih povezati hrvatski turizam

21.4.2016.
22:33
VOYO logo

Kuhanje domaćeg kotlića, palenta, masline, suho meso, ili pak sok od domaćeg voća - turistu je važno samo da je hrvatsko, a od danas će više od tisuću malih proizvođača plasirati svoje proizvode lancima hotela Maistra.

"Konkretno se radi preko tisuću tona voća i povrća. Ovo je tek prvi ugovor, a već su u pripremi i završnoj fazi ugovori sa drugim našim partnerima", rekao je Denis Matijević, predsjednik Uprave Agrofruktusa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Partneri nisu potrebni za prodaju legendarnih borosana. Startasice kopiraju svjetski brendovi, ali apsolutni hit je kupovina u Hrvatskoj

Partneri nisu potrebni za prodaju legendarnih borosana. Startasice kopiraju svjetski brendovi, ali apsolutni hit je kupovina u Hrvatskoj.  

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Naše trgovine u Splitu, Dubrovniku, Šibeniku ostvaruju vrlo dobre rezultate i turisti su jako iznenađeni kad vide taj proizvod i još kad je proizveden u Hrvatskoj, to im je super",Martina Tomljenović, voditeljica marketinga Borova.

Navikli su turisti u Hrvatskoj piti dobru vodu, električni automobili očekuju ih u skoroj budućnosti. Ali zato sad već punim gasom mogu obalom juriti na dva kotača.

Pogled s bicikla uvijek je drugačiji, osobito s onoga koji ima hrvatsku elektroniku. Trenutno se nalaze samo u Istri, a turisti će ga već ovog ljeta moći dohvatiti duž cijelog Jadrana.

Stotine poduzetnika nudi se istim klijentima. I kišobrani mogu biti unosan biznis.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Radimo marketinške kišobrane za puno hotelskih lanaca, za puno suvenirnica. Turisti prvenstveno u zadnjih par godina, ne samo u Hrvatskoj, nego bilo gdje u svijetu. ne traže samo kinesko, nego traže da je autohtono, nešto da je iz domaće proizvodnje", tvrdi poduzetnik Damir Alpeza.

Trenutačno traže novih dvadeset radnika. Svaki od štandova na sajmu ima svoju priču, a njihovi su potencijali konkretni.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

 "Lani je Hrvatska ostvarila od turizma osam milijardi eura. Ako bi za samo pet posto povećali udio hrvatskih proizvoda ,to bi donijelo dodatnih 400 milijuna eura hrvatskom gospodarstvu", kazao je Luka Burilović, predsjednik HGK.

Brojka snažno odzvanja pa bi uspješni turizam u značajniji rast napokon sa sobom mogao povući i proizvodnju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo