Dječak je mjesecima štedio novac, a kada ga je u pratnji majke htio potrošiti u trgovini u središtu Osijeka, doživjeli su neugodnosti od trgovca.
"Dječak je došao u trgovinu kupiti skupu igračku, za koju je štedio mjesecima. Njegova ušteđevina bila je džeparac u novčanicama manjih apoena i kovanicama. Roditelji ga na taj način uče vrijednosti mukotrpnog rada i štednje da bi ostvario ono što želi. On je bio ponosan što je konačno zaradio i uštedio za ono što želi kupiti. Međutim, odnos prema djetetu i roditelju u trgovini bio je neprihvatljiv. Kad je prodavač vidio da dijete plaća gotovinom, što je služben i legalan način plaćanja, počeo je psovati i iščuđavati se, i to samo zato što je trajalo dok dijete izbroji svoj vrijedno ušteđen novac. U trgovini nije bilo drugih kupaca i dječak nije smetao nikome dok ga je brojao. Štoviše, on je potrošio velik iznos novca u toj trgovini, a trgovac ga je izvrijeđao psujući mu. Majka i dijete zahvalili su trgovcu i ispričali se zbog vremena koje su mu uzeli, no trgovac njima nije zahvalio na kupnji, čak ih nije ni pozdravio na izlasku. Čudan odnos poduzetnika prema kupcu u vrijeme pandemijom narušene ekonomije", prepričala je za Glas Slavonije prijateljica obitelji koja je doživjela neugodnost.
Naime, majka je strana državljanka koja ne govori najbolje
hrvatski jezik.
Svjesna je, kaže, da u vrijeme pandemije trgovci preferiraju
beskontaktno plaćanje, no, ističe, novac je novac, a u ovakvim bi
situacijama trgovci trebali biti dio društva koji podržava nove
generacije kada je riječ o odgovornom stavu prema novcu.
Iz osječkog Centra za edukaciju i informiranje potrošača (CEIP)
zgroženi su ovakvom poslovnom praksom. Ističu, svaki je apoen
hrvatskog novca jednako vrijedan kao sredstvo plaćanja i ovakve,
za kupce ponižavajuće, situacije odraz su loše poslovne politike.