SPLIĆANKA ISPRIČALA ŠTO JOJ JE PRIREDIO 'PROMETOV' VOZAČ: / 'U tom trenutku, on uzima mikrofon i poziva me po opisu odjevnog predmeta...'

Image

'Pomislih u sebi, vjerojatno čovjek ima loš dan'

16.11.2019.
17:13
VOYO logo

Split Promet d.o.o. je gradska tvrtka koja Splićanima svakodnevno osigurava uslugu javnog prijevoza. U posljednje vrijeme vozači Prometovih autobusa dospjeli su u javnost zbog neugodnosti koje doživljavaju vozeći autobuse pa im tako putnici prijete, razbijaju autobuse itd. No, čini se da ponekad i vozači te firme također znaju izazvati neugodu kod drugih, odnosno svojih putnika.

Takvo iskustvo podijelila je jedna Splićanka s Dalmatinskim portalom u svom pismu. Opisala je kako vozači Prometa neće krenuti sa stanice dok svi u "zagužvanom" autobusu ne pokažu kartu pa ih onda proziva preko mikrofona. Njeno pismo prenosimo u cijelosti:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Svakodnevno čitam o napadu na Prometove vozače. Jedan ima ozljedu arkade, drugom su otuđeni novci... Kada takve stvari čitam, zgrožena sam. Nezamislivo mi je da čovjek zbog toga što časno i uredno obavlja svoj posao trpi takve strahote. No, svaka strana priče ima svoju i drugu medalju.

Image
KUPILE KARTU, ALI IH JE NETKO ZEZNUO: /

'Cure su četiri sata vožnje, cijeli put od Zagreba do Šibenika, provele na podu autobusa. Grozno!'

Image
KUPILE KARTU, ALI IH JE NETKO ZEZNUO: /

'Cure su četiri sata vožnje, cijeli put od Zagreba do Šibenika, provele na podu autobusa. Grozno!'

Image

27.04.2016., Split - Gradski prijevoznik Promet. Photo: Ivo Cagalj/PIXSELL

Neki dan, sam nakon posjeta bratiću u bolnici čekala bus na Križinama. Vremenski uvjeti neprihvatljivi. Stiže autobus, imam pokaznu, i uđem na druga vrata... U tom trenutku, vozač uzima mikrofon i poziva me po opisu odjevnog predmeta da mu izvolim pokazati kartu. Na prvi trenutak ga nisam skužila, ali on i dalje stoji. Ne želi krenuti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Posramljena pred drugim putnicima

Putnici me upozoravaju da mu trebam ići pokazati kartu. I posramljena, što 'cijeli puni' autobus prvo gleda u mene, a drugo što vozač zbog mene ne želi krenuti. Pomislih u sebi, vjerojatno čovjek ima loš dan. Sljedeća stanica isti scenarij, drugi likovi. Dvije srednjoškolke, posramljene s kraja autobusa nakon poziva s mikrofon odlaze mu pokazati kartu. Znam, da se ulazi na prva vrata i znam da smo dužni pokazati svim vozačima kartu. U teoriji to sjajno zvuči u praksi je neizvedivo.

Image

Kada ovaj vozač primjenjuje tu praksu to izgleda ovako: bus staje na stanicu. Otvara prva. Ne želi otvoriti niti druga, niti treća dok 20 ljudi ne uđe na prva i ne pokaže mu kartu. Ljudi na drugim i trećim vratima ogorčeno viču da im otvori i redovito kasne (recimo presjesti na drugi autobus). Uobičajena vožnja ovog vozača se po stanici prolongira, određeno vrijeme. Dakle, svi putnici kasne...

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ironično je što u Prometa slovi za najboljeg vozača, i da bi sve kolege trebali raditi po njegovom sistemu, pardon režimu. Recimo, da 300 vozača provodi pravdu da svaki dan, na način na koji ju on provodi (drsko, bezobrazno i neprimjereno) na što bi sličio već devastirani Promet Split. Onda recimo da se otpuste svi kontrolori, jer uz takav sistem nema potrebe da rade...", opisala je Splićanka svoje iskustvo za Dalmatinski portal.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo