Umjesto ovršnog rješenja, dobio je ceduljicu s navodnim brojem predmeta i kontaktom ovršitelja.
"Nisam znao da se na ovaj način dijele ovrhe – valjda bi sud trebao slati rješenja... Terete me za dug iz 1998. godine, koji sam ja 2003. godine, u dogovoru s djelatnicima splitskog T-HT-a, podmirio. Upravo su me oni savjetovali da platim glavnicu, što sam i učinio", ispričao je Splićanin pokazujući za Slobodnu Dalmaciju dvije uplatnice – jednu na iznos od 1.000 kuna plaćenu u svibnju 2003. godine, a drugu na iznos od 1.183 kune iz kolovoza iste godine.
Spasile ga požutjele uplatnice
Srećom, uplatnice je sačuvao jer kako bi se, inače, sporio s telekomunikacijskim operaterom.
"Ja sam živi primjer da račune treba čuvati i duže od tri godine, najsigurnije je 20...", kaže Splićanin.
Za pomoć se obratio splitskom Savjetovalištu za zaštitu potrošača, koji se posljednja dva mjeseca uglavnom i bavi sličnim slučajevima, odnosno ovrhama o kojima su ovršenici obaviješteni 10 i više godina nakon pokretanja postupka.
Iz Hrvatskog telekoma potvrđuju da je naš sugovornik platio glavnicu ili 'dio dugovanja', kako navode iz njihova Odjela za odnose s javnošću. Premda se telekomunikacijski operater time namirio, od strane nadležnog suda nastavljene su daljnje radnje u ovršnom postupku koji je pokrenut, doznaje se u T-HT-u, još 1999. godine!?
U svakom slučaju, njihova bivšeg korisnika u ovoj će zavrzlami vjerojatno spasiti već požutjele uplatnice koje je sačuvao povodeći se za onom 'zlu ne trebalo'.