Solinski inovator i poduzetnik, 23-godišnji Ivan Mrvoš, javnosti je poznat po izumu pametnih solarnih klupa koje su instalirane i u inozemstvu. No, s vremena na vrijeme na svome Facebooku Mrvoš zna prokomentirati aktualna zbivanja u Splitu i okolici.
Nakon što je prošle godine iskritizirao projekt novog autobusnog i željezničkog kolodvora u Splitu koji je aktualiziran prije mjesec dana pokretanjem "splitskog metroa", jučer je prokomentirao i ugovor koji je Grad Split sklopio s tvrtkom High level, a kojim su uređeni uvjeti održavanja koncerta Marka Perkovića Thompsona na splitskoj Rivi povodom ovogodišnje proslave Dana pobjede i domovinske zahvalnosti.
'Štetno za Split'
"Znam kako bi trebali izgledati normalni ugovori između grada i privatne tvrtke, pročitao sam tisuće stranica raznih ugovora. Ovo nije takav ugovor. Ovo je komedija. Nije mi jasno kako je čovjek iz pravne službe Grada Splita, koji je gradonačelniku rekao da je ovo OK ugovor, još tamo zaposlen. Gotovo svaka stavka štetna je za Split", napisao je Mrvoš na Facebooku priloživši sporni ugovor.
Mrvošu nikako nije jasno kako je Grad Split potpisao takav ugovor, apostrofirajući članak 4. u kojem stoji da će Grad Split platiti pola milijuna kuna tvrtci, ako ne osigura uvjete iz članka 3. U tom članku, između ostalog, stoji da bi Grad trebao osigurati Thompsonu probu četiri sata prije koncerta i električni priključak od 400 kW.
Tvrtka se osigurala
"Krenimo s člankom 4. koji kaže da će Grad Split platiti tvrtki High Level 500.000 kuna ako ne osigura uvjete iz članka 3., što bi bilo legitimno da su uvjeti iz članka 3. normalni i mjerljivi. Što nisu. Tako se Grad Split obvezao da će snositi troškove organizacije i promocije koncerta (dakle dodatne troškove), a iz Grada su se obvezali i da će obavještavati tvrtku High Level o napretku PR i marketing kampanje?! Baš me zanima kako je to izgledalo", napisao je Mrvoš i dodao kako je tvrtka mogla osigurati 500.000 kuna da je Thompsonova proba kasnila ili da je strujni priključak bio slabiji.
Osim toga, High level je osigurao punjenje svog računa i u slučaju odgađanja koncerta. Oprostili bi Gradu jedino ako se koncert ne održi u uvjetima "teške bolesti i povreda, smrti, rata, dana nacionalne žalosti, elementarne nepogode, zabrane okupljanja zbog zdravstvenih razloga, epidemije."
Neprimjeren izvođač
Mrvoš se nasmijao na formulaciju iz članka 8. u kojoj piše kako će "Grad Split organizirati koncert profesionalno i primjereno izvođaču koji nastupa".
"Valjda bi bilo normalno da HL osigura da izvođač koji nastupa bude profesionalan i primjeren stoljeću u kojemu živimo i lokaciji na kojoj nastupa, te da ne izvikuje zabranjene pozdrave, a ako iste izvikuje, da za to Grad ima pravo tražiti naknadu kao štetu za svoj ugled (ako Split uopće više ima ugleda)", zaključio je Mrvoš.
Solinski poduzetnik je otkrio u svome statusu i kako izgleda ugovor kojeg bi gradske vlasti trebale potpisati te informaciju kako 95 posto njegovih prihoda dolazi iz izvoza, a s dijelom tog novca se "plaćaju ovako glupo sklopljeni ugovori."
Menadžerica ne vidi ništa sporno
Menadžerica Gibbonija, Damira Urbana i Frajli, Lidija Samardžija je za Jutarnji rekla kako su takvi ugovori sasvim uobičajeni te da su svi troškovi uvijek na organizatoru.
"Kada ja kao menadžer organiziram Gibonnijev koncert, onda su na meni ti troškovi. Ako je, pak, organizor neki grad, to je na njima", rekla je Samardžija te dodala kako je u oom slučaju Grad bio dužan platiti sve odredbe u kojima ne vidi ništa sporno.
"Tonska proba mora se obavezno održati barem četiri sata prije koncerta, ne samo zbog izvođača i kvalitete zvuka, već i zbog sigurnosti svih prisutnih. Kod stranih izvođača one se odrađuju i dan ranije", napomenula je Samardžija i rekla kako je i otkazivanje koncerta potrebno zbog sigurnosti posjetitelja.