Ivica Todorić već nekoliko godina ne može skriti kako mu je preuzimanje slovenskog Mercatora san. Preuzimanjem toga konkurentskog trgovačkog lanca u regiji osvojio bi pozicije zahvaljujući kojima bi se još dugo mogao braniti od većih i moćnijih zapadnih igrača kao što je Lidl. Novinska konferencija Pivovarne Laško potvrdila da će se, nakon niza odbijanja, najvjerojatnije ostvariti vizija obitelji Todorić. Slovenci su mu napokon otvorili vrata.
''Prijedlog da se u paketu proda 60-postotni udio Mercatora za upravu Pivovarne Laško je 'novi moment' i prihvatljiv je ako banke budu financijski pratile tvrtku dok ne uprihoduje novac iz te prodaje'', kazao je novinarima u Ljubljani predsjednik uprave Dušan Zorko.
U Pivovarni Laško, objasnio je Zorko, nakon što su za 23,34-postotni udio u Mercatoru primili tri ponude (hrvatskog Agrokora te fonda Mid EuropaPartnera i Warbur Pincusa), pogodba s Agrokorom praktički je već pripremljena.
Još potkraj prošlog tjedna činilo se da je Ivica Todorić izgubio bitku za Mercator zbog prevelikih animoziteta slovenskog poduzetničkog miljea i prema njegovu poslovnom dosjeu.
Carstvo obitelji Todorić predstavljalo se kao krajnje opasno ne samo za mogući plijen, Mercator, nego i za budućnost brojnih slovenskih proizvoda u regiji. Slovenci su posebno inzistirali na tome da prezaduženi Agrokor (više nego pretjerana teza) preuzima nezaduženi Meractor, piše Večernji list.
Vezani članci:
arti-201103300254006 arti-201103160178006