Sa službenim početkom kampanje za predsjedničke izbore, u kampanju je krenulo i Srpsko narodno vijeće. Njihova kampanja zove se "Da se bolje razumijemo", a u sklopu nje dali su postaviti jumbo-plakate sa sloganima troje zasad najviše favoriziranih kandidata - Kolinde Grabar Kitarović, Zorana Milanovića i Miroslava Škore - otisnutima na ćirilici.
Grabar Kitarović i Milanović zasad nisu reagirali na ovu neobičnu kampanju, ali jest Miroslav Škoro. On je SNV-u odgovorio na Facebooku objavom naslovljenom "Da se razumijemo". Škoru je zaintrigiralo otkud SNV-u novac za zakup skupih oglasnih prostora na koje su istaknuli jumbo-plakate.
'Otkud Plenkovićevom koalicijskom partneru novac?'
"Milorad Pupovac prepisao je ćirilicom slogane troje predsjedničkih kandidata. Navodno, to radi u sklopu kampanje 'Da se bolje razumijemo'. Hrvati i Srbi puno bi se bolje razumjeli da Milorad Pupovac od svega ne radi etnobiznis. Oglasni je prostor prilično skup (ja to dobro znam jer ga plaćam iz svog džepa) pa bi valjalo saznati odkud Plenkovićevom koalicijskom partneru novac za ovakvu rastrošnost", napisao je Škoro.
Žele pokazati da ćirilica ne ugrožava ikoga u Hrvatskoj
Spomenutu kampanju "Da se bolje razumijemo" SNV je pokrenuo u listopadu s, kako ističu, ciljem da skinu stigmu s ćirilice i poruče kako korištenje tog pisma u privatnoj ili javnoj upotrebi ne ugrožava nikoga u Hrvatskoj, pogotovo ne većinski, hrvatski narod.
"Kampanju nastavljamo jumbo plakatima koji sadrže izborne slogane pojedinih predsjedničkih kandidata na ćiriličnom pismu. Kako smo i najavili početkom kampanje, cilj nam je da kampanja odgovara aktualnom društvenom trenutku, a predsjednički izbori su najaktualniji društveni događaj. Naša poruka ovim plakatima je zapravo da smo svi ravnopravni građani Republike Hrvatske, kako i Ustav propisuje, bez obzira koje pismo koristili. Očekujemo da će prevladavati pozitivne reakcije. Plakati će biti postavljeni u Zagrebu, Splitu i Rijeci", kazao je za N1Boris Milošević, predsjednik SNV-a.