HOĆE LI I OVE SEZONE HRVATI MASOVNO POHRLITI PREKO GRANICE? / Agencije nude zanimljivo rješenje; 'Treba ići na skijanje, ali...'

Image
Foto: Profimedia

Rekao bih da je skijanje opterećeno Covid-19 krizom kao što je opterećen i turizam u Hrvatskoj. Skijaški aranžmani se prodaju, postoji interes, donekle se manje bukira.

6.10.2020.
9:00
Profimedia
VOYO logo

Ove godine skijaši su oprezniji posebno nakon prošlogodišnje sezone kada se zaraza većinom i proširila po povratku skijaša s europskih skijališta, a brojne turističke agencije već sada se prilagođavaju i nude popuste, neke čak i povrat novca u slučaju otkazivanja putovanja zbog mogućeg širenja epidemije, javlja RTL.

No i u Nacionalnom stožeru pažljivo prate situaciju u zemljama koje u skijaškoj sezoni Hrvati najčešće posjećuju. Trendove ovogodišnje skijaške sezone za RTL je komentirao predsjednik Udruženja putničkih agencija, Boris Žgomba.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
SPLIĆANKA KOJA SE DVA PUTA TESTIRALA NA KORONU OTKRILA: /

'Molili su me da ih ne 'prijavim', kao da je riječ o tajnim službama...'

Image
SPLIĆANKA KOJA SE DVA PUTA TESTIRALA NA KORONU OTKRILA: /

'Molili su me da ih ne 'prijavim', kao da je riječ o tajnim službama...'

"Rekao bih da je skijanje opterećeno Covid-19 krizom kao što je opterećen i turizam u Hrvatskoj. Skijaški aranžmani se prodaju, postoji interes, donekle se manje bukira. Važno je reći da su neke agencije stavile Covid-osiguranje koje osiguravaju 100% vraćanja uplaćenog novca", započeo je Žgomba.

Cijene nisu povoljne

Kazao je kako glavni skijaški termin počinje poslije blagdana Sveta tri kralja, poslije 6. siječnja. Ipak, ove godine termini praznika su drugačiji zbog Covida, ali napominje kako smatra da preporuka da se ne ide na skijanje nije kvalitetna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Treba ići na skijanje, ali se treba i čuvati", kazao je.

Iako je neizvjesna skijaška sezona, cijene nisu toliko povoljne.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"U ovom je trenutku rano reći, ali još uvijek nema oscilacija. Hoće li ih biti - ovisi o ponudi i potražnji. Mislim da možemo očekivati svakakve scenarije", rekao je Boris Žgomba i za kraj dodao: "Činjenica da postoji mogućnost vraćanja uplaćenog novca za skijaške aranžmane kod nekih agencija zainteresirala je i goste i klijente".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo