'sutra će uroditi gubitkom ljudskih života' /

Širi se strah među mještanima Zatona i Rasline: 'Tu će biti crna točka Jadranske magistrale'

Prometno rješenje buduće izlazne ceste na šibenskom području iz prigradskih naselja Zatona i Rasline na Jadransku magistralu izgleda kao da su ga crtala djeca u vrtiću - poručuju mještani tih naselja. Traže kružni tok jer izlazak na cestu prema planiranom rješenju za njih i njihovu djecu je poručuju izuzetno opasan. Zbog toga je njih 200-tinjak prosvjedovalo na šibenskom mostu

28.1.2024.
22:19
VOYO logo

Mještani Zatona i Raslina su odlučili ustati protiv rješenja za koje tvrde da će biti jako opasno ispred Šibenskog mosta, gdje se planira rekonstrukcija križanja cesta Vodice – Šibenik i skretanja za vidikovac kraj mosta i mjesta Zaton i Raslina, javlja RTL Danas.

"Prije smo koristili situaciju kad bi iz Vodica stalo neko auto, pa bismo se mi uključili i uletjeli unutra, a sada kad se doda srednja traka, promet prema Vodicama i Šibeniku će biti nesmetan, ubrzan i mi ćemo imati veliku lutriju za izaći. Ovdje će biti crna točka Jadranske magistrale", kaže Boris Dukić, predsjednik MO Zaton, koji je za izgovoreno dobio i pljesak potpore sumještana.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
POGLEDAJTE VIDEO /

Procurila suluda snimka gluposti s hrvatskih cesta: 'Probao je i drugi, ali je stao...'

Image
POGLEDAJTE VIDEO /

Procurila suluda snimka gluposti s hrvatskih cesta: 'Probao je i drugi, ali je stao...'

"Ovdje se ignorira nešto što će sutra rezultirati gubitkom ljudskih života. To je sasvim sigurno. Mi sada kontroliramo kod izlaska dvije točke, a s ovim novim rješenjem... Mi ćemo morati gledati pet točaka otkuda dolaze auti", kaže liječnik Miljenko Bura koji se u Raslinu doselio prije nekoliko godina.

Predlagali su privremeno postavljanje semafora ili kao trajno rješenje kružni tok. Pisali su Hrvatskim cestama, ali nisu pozvani da sudjeluju u prethodnom savjetovanju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Napravili su ga za gospodarske subjekte, a stanovništvo kao da i ne postoji. Recimo kao da su Zaton i Raslina industrijska zona", objašnjava Ivanka Čoga iz Zatona koja je spremna prosvjedno blokirati cestu.

Ostali bez potpore

Iz Hrvatskih cesta poručuju kako broj nesreća koji se dogodio na tom mjestu prethodnih godina nije ukazivao na potrebu izgradnje kružnog toka te da bi takvo raskrižje bilo neadekvatno: "Na dionici državne ceste Šibenik – Vodice prosječni godišnji dnevni promet je 15.729 vozila, a ljeti 23.359 što je gotovo kritičan broj vozila za propusnu moć rotora".

Mještani dvaju malih mjesta razočarani su što nisu dobili potporu od Grada Šibenika.

"Ljeti bih čekao pola sata. Od Vodica do ovdje bude kolona i čekaš ovdje pola sata da se uključiš", kaže ogorčeno Tomislav Cvitan iz Rasline, a Lidija Rajić dodaje kako im svakodnevno preko tog raskrižja idu i djeca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo