Prosvjed sindikata pred zagrebačkom Skupštinom zbog 500-tinjak otkaza u Zagrebačkom holdingu. Smatraju da su nezakoniti jer nema sistematizacije, a nastradali su administrativni radnici.
Zdravko Stoilković, glavni povjerenik SSSH u podružnici Čistoće niže: "Iz komercijale, računovodstva, nabave, pravnih službi, znači komplet. Definitivno nisu utvrđene potrebe, bez bilo kojeg akta i statistike da bi se višak mogao utvrditi."
"Ja se bojim da ste u pravu i da ovo neće dobro završiti", zaključio je to pred sindikatima šef zagrebačkog SDP-a i Tomaševićev partner u vlasti Viktor Gotovac. Predsjednik zagrebačkog SDP-a kaže: "Iz onog što sam vidio, a profesor sam radnog prava, postupak nije napravljen na odgovarajuć način." Na pitanje, što ako sud utvrdi da se radilo protuzakonito i da je trebalo provesti sistematizaciju, hoćete li onda raskinuti partnerstvo, odgovorio je: "Ne nećemo raskinuti partnerstvo."
Nakon kritike, srdačan pozdrav s ljutim rivalima iz HDZ-a! Gradonačelnik kaže da je sve po zakonu.
"Dobar dio ljudi koji će dobiti otkaz su rukovodeći kadrovi. Problem je u tome, kao što je i HDZ rekao, da je dobar dio njihovih članova i jer ih je dobar dio na rukovodećim pozicijama i dobivaju otkaze", kaže gradonačelnik Tomislav Tomašević.
Iz HDZ-a prozivaju i zbog naknade za korištenje privatnog automobila, članu Uprave holdinga Borisu Sesaru. Zato je protiv Tomaševića podnesena i anonimna kaznena prijava. Šef kluba kaže da se ne drže pravilnika.
"Morate voditi evidenciju kilometara, morate voditi kao i sva poduzeća putni nalog gdje idete. To se po zakonu plaća 2 kune po kilometru. Ne može se plaćati 5300 plus bruto 8800", kaže Mario Župan, predsjednik Kluba zastupnika HDZ-a i HSLS-a.
Tomašević i na to odmahuje rukom. Mostovci su podsjetili gradonačelnika na njegov status iz 2018. kada je kao oporbenjak prigovarao zbog punih kontejnera, a isto je i sada kada on vodi grad. I u stranci bivšeg gradonačelnika shvatili su da je žičara preskupa!
"Mislim da bi žičaru trebalo napraviti priuštivu svakom građaninu. Kako ju napraviti priuštivom, ako ju je pokojni gradonačelnik Bandić uz sve troškove i svu cijenu upravo napravio upravo nepriuštivom i za grad i za građane? Ali ona je javna usluga. Koštala je 500 milijuna kuna. Onda ju možemo na neki drugi način isplatiti", kaže Lucija Topolovec iz stranke Milan Bandić 365.
Isplatit će ju građani u idućih 12 godina s ratom kredita od 45 milijuna kuna godišnje.