Gost RTL-a Danas /

Šef HTZ-a predviđa uspješnu sezonu: 'Predsjedanje EU-om će nam itekako pomoći!'

Prava turistička sezona počinje na proljeće

1.1.2020.
19:39
VOYO logo

U novoj godina očekujemo i nove turističke rekorde. Kakva nas sezona čeka, nakon lanjske koja je ipak završila u plusu, zna direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Za RTL Danas odgovarao je na pitanja o cijenama, problemima s bukingom, smanjenim PDV-om za ugostitelje te radu nedjeljom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"S velikim zadovoljstvom javljam da smo prema prvim neslužbenim rezultatima iz eVisitor-a dostigli brojku od 20,6 milijuna dolazaka i 108,6 milijuna noćenja, što je onaj porast koji smo procjenjivali i najavljivali tijekom cijele godine, od 5 posto dolazaka i 2 posto noćenja više nego 2018. godine. Sve to skupa daje za pravo biti vrlo sretan i zadovoljan, obzirom da je prošla godina bila rekordna turistička godina i da smo ostvarili sjajne turističke rezultate i da upravo na valu tih pozitivnih rezultata ulazimo u 2020. godinu", rekao je Staničić.

Prava turistička sezona počinje na proljeće, ali direktor HTZ-a smatra da prošlogodišnji problemi vezani za buking neće biti izazov za djelatnike u turizmu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Očekujem da će svi turistički radnici spremno dočekati glavnu turističku sezonu, ali puno bolju sliku ćemo imati tek na proljeće", rekao je Staničić.

Staničić se osvrnuo i na hrvatsko predsjedanje u Europskoj uniji, koje je ocijenio kao povijesni događaj.

"Upravo će nam taj međunarodni događaj koji će biti u fokusu europske, ali i svjetske javnosti, itekako pomoći u promociji Hrvatske i u ostvarenju povećanja turističkog prometa u predsezoni", izjavio je Staničić.

Na smanjenje PDV-a ima pozitivne reakcije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Vjerujem da će ta mjera biti uvelike poticajna s obzirom na ukupno okruženje i da će to dati jedan dobar vjetar u leđa i ugostiteljima i hoteljerima, ali i svim turističkim radnicima. Očekujem da se povećaju materijalna prava radnika, a s druge strane da se ulaže u kvalitetu", rekao je Staničić.

Upravo je kvalitetu turističke ponude ocijenio kao glavni faktor na temelju kojeg se Hrvatska može boriti s konkurencijom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo