Na uputama za slanje upita na službenoj stranici, HEP je mrtav-hladan ilustraciju za slanje upita građana spremio pod nazivom "kmetovi.jpg"., a ilustraciju za upite poduzetnika pod "gospoda.jpg". U međuvremenu su nazive fotografija promijenili, ali tek nakon upita Indexa koji je i objavio skandalozne screenshotove.
Tek nakon što su promijenili nazive, oglasio se HEP. Između ostalog, ispričali su se kupcima, rekli da je odgovorni zaposlenik opomenut te kako se nadaju da ovaj incident "neće narušiti godinama građeno povjerenje kupaca".
'Nenamjerni propust'
"Poštovani, zahvaljujemo Vam što ste ukazali na neprimjereno naslovljavanje ilustracija na webu HEP Opskrbe, do kojega je došlo nenamjernim propustom i koje je u potpunoj suprotnosti s temeljnim vrijednostima HEP-a te poslovnom politikom i praksom odnosa s kupcima HEP Opskrbe. HEP Opskrba se zbog propusta iskreno ispričava svim svojim kupcima. Odmah po saznanju ilustracije su preimenovane u skladu sa službenim i uobičajenim označavanjem svih vrsta dokumenata koji se objavljuju i koriste na webu.
Zaposlenik odgovoran za konkretni dio radnog procesa je opomenut, a daljnji koraci će se provesti u skladu s internim aktima HEP grupe. Također, poduzet će se sve potrebne edukacijske i druge mjere kako se ovakve situacije ni bi ponovile u budućnosti. Napominjemo da HEP Opskrba svakodnevno jamči sigurnu i pouzdanu opskrbu električnom energijom za više od 132 tisuće kupaca u Republici Hrvatskoj.
Konstantnim unaprjeđenjem održava se visok stupanj zadovoljstva kupaca, što potvrđuje i zadnje istraživanje o zadovoljstvu uslugama HEP Opskrbe, koje je pokazalo je da je čak 92 posto privatnih korisnika zadovoljno uslugama HEP Opskrbe. Također, krajem 2022. obnovljen je certifikat ISO 9001:2015 za Korisničku službu, što je potvrda visoke kvalitete usluga, posebno kada je u pitanju odnos s kupcima. Zbog svega navedenoga nadamo se da ovaj izolirani incident neće narušiti godinama građeno povjerenje kupaca", kažu iz HEP-a.