rasprava na facebooku /

Rimca napali zbog oglasa za čistačicu, on uzvratio: 'Ovo je jadno na toliko razina, ali jako dobro prikazuje kakvo smo drušvo...'

Image
Foto: Petar Glebov/PIXSELL

Oglas za radno mjesto čistačice postao je temom rasprave na društvenim mrežama

13.4.2016.
21:20
Petar Glebov/PIXSELL
VOYO logo

Tvrtka Rimac Automobili je objavila oglas u kojem traži ukupno 14 zaposlenika, a traže, između ostalog, voditelja ureda, tehničara, programera, inženjera strojarstva, ali i čistačicu.

Oglas za posljednje navedeno radno mjesto izazvao je na društvenim mrežama pravu polemiku pa je Mate Rimac odlučio na svom Facebooku napisati poduži post u kojem se osvrnuo na čitavu situaciju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
'pokušat ću da to ne moramo' /

Rimac najavio da bi zbog nove runde financiranja mogao preseliti sjedište tvrtke izvan Hrvatske

Image
'pokušat ću da to ne moramo' /

Rimac najavio da bi zbog nove runde financiranja mogao preseliti sjedište tvrtke izvan Hrvatske

Naime, nekima je zasmetalo što je za posao čistačice pod potrebnim vještinama i znanjima navedeno i osnovno poznavanje MS Office paketa, ali i razvijene komunikacijske vještine, proaktivnost i timski rad.

"Oglas za radno mjesto čistačice u navodno najperspektivnijoj hrvatskoj firmi otkriva najprije mentalni sklop hrvatskih poslodavaca koji će, nakon što im se na ovakav oglas ne javi nitko, na sva usta drečati kako u Hrvatskoj nitko ne želi raditi.
Što nam govori ovaj oglas? 
Lik u stvari, za male novce, (plaća čistačice je inače sinonim za najmanju plaću u sustavu) želi dobiti osobu koja će morati raditi daleko odgovornije poslove. Tu će osobu, ako mu se digne kur**, poslati da radi na prijemu, da komunicira sa strankama, javlja se na telefon, da mu pere WC-e i čisti prostore, šiša travu ali i da u excelu radi analize, odgovara na mailove, piše i šalje dopise. Najslađa stavka je "Ostali poslovi po nalogu Direktora" što bolesno asocira na: "Odite mi opeglati košulju" i slične pizd*****. 
To je prosječan profil hrvatskpog poslodavca koji za 2000-3000 kuna očekuje da na vrijeme od 28 sati dnevno kupi kompletnu osobu sa svim njenom znanjima, vještinama i sposobnostima. Sorry ekipa - nije hrvatski narod lijen nego ste vi bolesna izrabljivačka bagra čijih 10 kuna vrijedi više nego stotine naših milijun", stoji u tekstu objavljenom na Facebook stranici 'Otpor Stoko' uz fotografiju Rimčeva oglasa za posao.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Rimac odgovorio na napade

Vlasnik Rimac Automobila imao je potrebu odgovoriti na ove napade pa je na svom Facebooku objavio poveznicu na ovaj status, ali i komentar na cijelu situaciju.

U podužem statusu poručuje kako su oni firma u kojoj se napreduje i nikoga ne podcjenjuje. 

Njegov status prenosimo u cijelosti.

"Ovo je jadno na toliko razina, ali jako dobro prikazuje kakvo smo drušvo.
U zemlji koja se bori sa nezaposlenima i odljevom ljudi, se pljuje po oglasima za radno mjesto - po firmi koja u ovom trenutku ima 15 otvorenih natječaja i planira zaposliti preko 100 ljudi u ovoj godini - i to većinom za visokokvalificirana radna mjesta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ova cijela priča je toliko jadna da neću ulaziti u detalje - ali ova ‘gospoda’ nije razmišljala da čistačice primjerice trebaju popisati materijal koji im treba i poslati mail u nabavu?

Što smo toliko strašno tražili? Imamo već dvije čistačice i slobodno ih može bilo tko kontaktirati da im ispričaju kakve to grozote kod nas moraju raditi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mi smo firma u kojoj se napreduje i ne podcjenjujemo nikoga - što ova ‘gospoda’ očito radi (iz anonimnosti i tko zna kojih razloga). Zašto ne bi čistačica koristila računalo? Zašto ne bi vremenom napredovala? Zar je biti čistačica sramota?

Na kraju krajeva nitko nikog ne tjera da radi ili se javlja na natječaj. A i napada se mene osobno kao da ja svako slovo u svakom dokumentu firme pišem. Da, evo, i WC papir osobno odlazim kupiti i kriv sam ako se ne nasmješimo blagajnici.

Nama je primjerice pozicija domara odlična platforma za zapošljavanje i selekciju ljudi koji onda napreduju u proizvodnju - već nam je troje domara završilo u proizvodnji baterija i pogona. Imamo i nekoliko primjera gdje su ljudi napredovali iz proizvodnje u razvoj. Ili iz nabave u prodaju. Iz Greypa u Rimac Automobile. Iz Rimac Automobila u Greyp. Mi smo otvoreni i gledamo ljude prema volji, znanju i upornosti - ali i po osobnosti. Ako se trudiš i imaš potencijala - možeš raditi što god želiš.

Cjeli tjedan sam u Engleskoj po sastancima sa klijentima i onda se ‘moram’ sa ovakvim stvarima boriti i živcirati se oko toga. Ako će me jedna stvar 'otjerati' iz Hrvatske… Ma, neću dalje…

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ne zapošljavaš - nevalja. Zapošljavaš - opet nije dobro.
Znam, glup sam što me ovakve stvari živciraju i što ovakvoj 'gospodi' pridajem pažnju. Jeb***...", napisao je Rimac.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo