Novi projekt na pomolu /

Riječka rafinerija gasi proizvodnju na dva mjeseca zbog smanjene potražnje, no tvrde da se pripremaju za novi projekt

Image
Foto: Goran Kovacic/PIXSELL

Pandemija koronavirusa uzrokovala je smanjenu potražnju

5.10.2020.
10:35
Goran Kovacic/PIXSELL
VOYO logo

Rafinerija nafte Rijeka koja sjedište ima u Urinju u studenom će stopirati svoju proizvodnju na dva mjeseca, a sve zbog smanjene potražnje u ovoj godini koju je uzrokovala pandemija koronavirusa. 

Vrijedan projekt u pripremi

Zbog lockdowna koji je nastupio u proljeće i lošije turističke sezone, cijene finalnih proizvoda te niskih rafinerijskih marži bile su povijesno niske.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ipak, iz INA-e su za Novi list pojasnili da ne planiraju ugasiti kompletnu proizvodnju u Rijeci, već se spremaju za novi projekt vrijedan četiri milijarde kuna nakon što se pogon ponovno pokrene u siječnju 2021. 

Image
U Sisku /

Iz INA-e najavljuju novu investiciju: Biorafinerija trebala bi početi s proizvodnjom do 2025.

Image
U Sisku /

Iz INA-e najavljuju novu investiciju: Biorafinerija trebala bi početi s proizvodnjom do 2025.

Potvrdili su da je riječ o radovima na postrojenju za obradu teških ostataka nafte, takozvanom koking postrojenju u Rijeci, a navodno bi to trebala biti najveća investicija u povijesti kompanije u Hrvatskoj. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Radovi na spomenutom postrojenju već su krenuli, a kako su napomenuli iz INA-e, ulaganja bi trebala osigurati mjesto riječkoj rafineriji u rangu modernih europskih rafinerija. 

Ne proizvodimo dovoljno diesela

Trenutno riječka rafinerija ne proizvodi dovoljno diesel goriva za potrebe domaćeg i izvoznih tržišta, a ugovorom je dogovoren uvoz do 270.000 tona diesel goriva iz inozemstva. Ipak, iz INA-e napominju da je takav uvoz praksa i da radna mjesta nisu ugrožena. 

"Rafinerija proizvodi dovoljno benzina, ali ne i diesela, zbog čega se na godišnjoj razini inače uvozi između 300 i 400 tisuća tona te vrste goriva, s tim da je prošle godine, zbog velikog remonta riječke rafinerije taj uvoz bio znatno veći, oko 900 tisuća tona", kazali su za Novi list iz INA-e te su dodali da će se u periodu obustave rada opskrbljivati tržište iz proizvedenih zaliha, a dijelom i uvozom s mediteranskog tržišta. 

Izgradnja novog postrojenja kokinga trebale bi se pokriti potrebe tržišta

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo