Novi projekt na pomolu / Riječka rafinerija gasi proizvodnju na dva mjeseca zbog smanjene potražnje, no tvrde da se pripremaju za novi projekt

Image
Foto: Goran Kovacic/PIXSELL

Pandemija koronavirusa uzrokovala je smanjenu potražnju

5.10.2020.
10:35
Goran Kovacic/PIXSELL
VOYO logo

Rafinerija nafte Rijeka koja sjedište ima u Urinju u studenom će stopirati svoju proizvodnju na dva mjeseca, a sve zbog smanjene potražnje u ovoj godini koju je uzrokovala pandemija koronavirusa. 

Vrijedan projekt u pripremi

Zbog lockdowna koji je nastupio u proljeće i lošije turističke sezone, cijene finalnih proizvoda te niskih rafinerijskih marži bile su povijesno niske.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ipak, iz INA-e su za Novi list pojasnili da ne planiraju ugasiti kompletnu proizvodnju u Rijeci, već se spremaju za novi projekt vrijedan četiri milijarde kuna nakon što se pogon ponovno pokrene u siječnju 2021. 

Image
U Sisku /

Iz INA-e najavljuju novu investiciju: Biorafinerija trebala bi početi s proizvodnjom do 2025.

Image
U Sisku /

Iz INA-e najavljuju novu investiciju: Biorafinerija trebala bi početi s proizvodnjom do 2025.

Potvrdili su da je riječ o radovima na postrojenju za obradu teških ostataka nafte, takozvanom koking postrojenju u Rijeci, a navodno bi to trebala biti najveća investicija u povijesti kompanije u Hrvatskoj. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Radovi na spomenutom postrojenju već su krenuli, a kako su napomenuli iz INA-e, ulaganja bi trebala osigurati mjesto riječkoj rafineriji u rangu modernih europskih rafinerija. 

Ne proizvodimo dovoljno diesela

Trenutno riječka rafinerija ne proizvodi dovoljno diesel goriva za potrebe domaćeg i izvoznih tržišta, a ugovorom je dogovoren uvoz do 270.000 tona diesel goriva iz inozemstva. Ipak, iz INA-e napominju da je takav uvoz praksa i da radna mjesta nisu ugrožena. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Rafinerija proizvodi dovoljno benzina, ali ne i diesela, zbog čega se na godišnjoj razini inače uvozi između 300 i 400 tisuća tona te vrste goriva, s tim da je prošle godine, zbog velikog remonta riječke rafinerije taj uvoz bio znatno veći, oko 900 tisuća tona", kazali su za Novi list iz INA-e te su dodali da će se u periodu obustave rada opskrbljivati tržište iz proizvedenih zaliha, a dijelom i uvozom s mediteranskog tržišta. 

Izgradnja novog postrojenja kokinga trebale bi se pokriti potrebe tržišta

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo