Kupnja putem interneta, slanje paketa i dostava različitih artikala iz cijelog svijeta nikad nije bila jednostavnija. Tako i u Hrvatskoj sve veći broj dostavnih službi nudi brzu dostavu "od vrata do vrata", a veliki izbor različitih načina dostave i plaćanja trebao bi pojednostaviti proces koji se može obaviti i u kućnim papučama.
Doduše, ponekad se dogodi da se neki paket ili pošiljka izgube, jer "tko radi, taj i griješi". No, neke su greške nedopustive. Od pojave raznih dostavnih službi, na društvenim mrežama i u medijima mogu se naći slučajevi u kojima su nečiji paketi završili u smeću, na drugom kraju države, u drugoj državi, ili, kao u riječkom slučaju - u pekari!
Jedna je žena iz okolice Rijeke nedavno po svoj paket morala otići u obližnju pekaru i nemalo se iznenadila kada je ondje otkrila - još paketa. Požalila se Riportalu, a njenu pritužbu prenosimo u cijelosti.
”Naime, ako niste znali ili čuli još za to, dostavljači u zadnje vrijeme puštaju pakete u obližnjoj pekari. Moja mama je dobila poziv od žene koja radi u pekari da je čeka paket koji stoji kod njih već dva dana, jer je dostavljač rekao kako je ovo malo mjesto pa će paket doći do nas, kao 'svi se znaju’.
Kada sam došla u pekaru po paket, žena me je pitala da na koje je ime, jer da paketa ima više?! Eto, zato plaćamo dostavu, da se dostavi u pekarnicu, a ne do vrata, usput si kupiš i kruh", napisala je nezadovoljna žena.