Spajanjem zadnjeg segmenta Pelješkog mosta Hrvatski teritorij je
spojen. Do kraja radova i izgradnji pristupnih cesta ipak ćemo
morati pričekati do proljeća, ali strateški cilj je ostvaren uz
pomoć Europske unije i kineskih graditelja. Ovaj tjedan otvoren
je i puni profil Istarskog ipsilona.
Hrvatska prometna renesansa počela je izgradnjom mreže autocesta.
No nije sve išlo glatko i bez afera. Pelješki most- tri
stoljeće bio je samo san, godinama redovito izborno obećanje - i
napokon je tu. Zahvaljujući europskom novcu i kineskom umijeću
osvanuo je i prije roka.
Kad se završe pristupne ceste, do Dubrovnika će se za sat vremena brže, ali najvažnije više se neće trebati kroz Neum, Hrvatska je napokon spojena.
'To je strateški projekt. Svehrvatski projekt više vlada, više saziva sabora, lokalnih vlasti zahvaljujem svima možemo svi biti ponosni'', rekao je premijer Plenković.
Do mosta izmijenilo se čak osam vlada. Prvi bageri su stigli 2005., kada je premijer Ivo Sanader otvorio radove. Sve je ponovio dvije godine kasnije, pred izbore.
Više pogledajte u videu: