neminovna situacija? /

Prvi čovjek vlaka za Zagreb zaspao na posao, pa su na poslove zakasnili i drugi: 'Njemu je beskrajno žao...'

Kada je konačno dojurio, čekalo ga je 150 putnika koji bez njega nisu mogli niti ući u vlak

20.6.2022.
19:58
VOYO logo

Vlak bez voznog reda u Hrvastkoj nije novost, ali Vlak bez strojovođe je. Dogodilo se to jutros u Križevcima. U 6 sati i 23 minute trebao je krenuti vlak s putnicima iz Križevaca. No strojovođa je zaspao na posao, pa su u Zagreb stigli sat i 17 minuta kasnije.

Taj vlak za Zagreb inače kreće iz Koprivnice, ali budući da su na pruzi radovi - do Križevaca odande prometuju autobusi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Strojovođa je trebao stići na posao autobusom iz Koprivnice zajedno sa svim ostalim putnicima, koji su se trebali ukrcati u vlak za Zagreb. Ali da nema tko pokrenuti vlak shvatili su kad je već bilo prekasno - kada je autobus stigao u Križevce.

"Njemu je beskrajno žao. Radi se o vrlo mladom kolegi, vrlo dobrom strojovođi, odgovornoj osobi, primjernom radniku… Stvarno mu je jako žao, bilo mu je neugodno", objašnjava dopredsjednik Sindikata strojovođa Hrvatske Dalibor Petrović.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
OGLASIO SE HŽ /

Nakon konduktera iz Šibenika, HŽ-u na posao nije došao ni strojovođa iz Križevaca. Vlak kasnio 77 minuta

Image
OGLASIO SE HŽ /

Nakon konduktera iz Šibenika, HŽ-u na posao nije došao ni strojovođa iz Križevaca. Vlak kasnio 77 minuta

Putnicima se ispričavaju i Hrvatske željeznice. Nude povrat novca za karte, a o sankcijama za strojovođu još odlučuju. Na poslu se nedavno nije pojavio ni kondukter u Šibeniku zbog čega nisu krenula dva vlaka. Strojovođe kažu, svako jutro pokrenu 300 vlakova, pa su ovakve situacije neminovne.

"HŽPP u ovom slučaju je odlučio da je njemu isplativije riskirati jednom u 5 godina da mu strojovođa zaspe i ne dođe na posao, što je ljudski, nego osigurati svaki dan 2, 3 sata čovjeka da imamo u jutarnjim situacijama za rezervu", kaže Petrović.

Pitaju se zašto nitko prije nije primijetio da ga nema i nazvao ga, jer se u službu trebao prijaviti već u 5 sati. Kada je konačno dojurio, čekalo ga je 150 putnika koji bez njega nisu mogli niti ući u vlak. Kad je stigao, čak su mu i pljeskali. "Bili smo sretni šta je došao, šta smo napokon krenuli", kazala je Dijana Nemez iz Križevaca.

Iz Putničkog prijevoza se za učestala kašnjenja pak pravdaju dugotrajnim radovima HŽ Infrastrukture.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

A dok se oni prebacuju s odgovornošću, cijenu na kraju opet plaćaju putnici.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo