Po uzoru na gradove poput Bremena, čijim je stanovnicima na raspolaganju 160 zajedničkih vozila, Zagrepčani bi mogli dobiti udoban, efikasan i ekološki prihvatljiv način prijevoza kojim bi se smanjile gužve i zagađenje.
S druge strane, takav način prijevoza financijski je znatno isplativiji nego posjedovanje vlastitog automobila, koje zahtijeva troškove benzina , registracije, osiguranja, servisa...
Na projektu radi zadruga Auto Divisio Croatia u kojoj se nadaju da bi njihova ideja, uz potporu gradskih vlasti, mogla zaživjeti najesen. Potporu im je pružilo i resorno Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture, gdje je projekt prošlog tjedna predstavljen. Procjene su, naime, da na gotovo milijun Zagrepčana dolazi pola milijuna automobila, što je iz više razloga neodrživo. Carsharing, odnosno sukorištenje vozila jedno je od mogućih rješenja tog problema, piše Jutarnji list.
''Planiramo početi s dvadesetak vozila u rujnu, iako točan datum još nije poznat. Sva vozila imat će ekološki prihvatljive motore s malom emisijom ispušnih plinova, a imat ćemo tri tipa vozila koji će zadovoljiti sve potrebe Zagrepčana - budžet, business i travel automobile'', objašnjava Bojan Dragojević, voditelj projekta ODDO.
Vezani članak:
arti-201011210224006