Natjecateljska sekcija Golden Druma, WHAT i WHY, na Grand Award Ceremoniji je proglasila pobjednike ovogodišnjeg Golden Drum Festivala
Najbolje od WHAT pripalo je Dieselovoj kampanji Hate Couture koju je u kategoriju E. Digital & mobile prijavila agencija Publicis Italy. Kao The best of WHY ali i The best of Good, prepoznata je kampanja ThisAbles koju je osmislio McCann TLV za brand IKEA, a prijavljena je u kategoriji Z. Social good. Ovaj rad svojim je kreativnim direktorima Eldadu Weinbergeru, Nadavu Pressmanu, Sigalu Abudyu i Adrianu Botanu, donio titulu Kreativni direktori godine koja se dodjeljuje u sklopu Golden Watch Awarda. Brand Grand Prix otišao je u ruke IKEI, dok je Golden Drum Adriatic, koji dodjeljuje Telemach, osvojio McCann Beograd s kampanjom I (dis)own my child.
Za najbolja ostvarenja prijavljena ove godine u zbroju je dodijeljeno 62 nagrade Silver Drum, 37 nagrada Golden Drum te 9 Grand Prix nagrada.
Natječaj The Young Drummers Competition održan je u suradnji sa Slovenskom turističkom zajednicom bio je odlična prilika da kreativce mlađi od 30 godina ponude svoja kreativna rješenja na brief “Slovenia, land of clean and healthy waters” a žiri je najboljim proglasio rad Mythical Water-Creatures, kojeg je osmislila austrijanka Christina Pribitzer.
Uz veliku ceremoniju Golden Drum Grand Award i Golden Drum Grand finale, uspješno je završen 26. Golden Drum Festival, koji je ove godine u Portorožu sakupio preko 1000 posjetitelja.
Više o Golden Drum Festivalu: www.goldendrum.com