Putem facebook stranice 'Zakaj volim Zagreb' stanovnica Zagreba objavila je zanimljivu fotografiju koja prikazuje ZET-ov aparat za aktivaciju i kupnju karata. U opisu fotografije stoji kako je platila polusatnu kartu u iznosu od četiri kune u 8:05 sati, kako joj stoji na mobitelu, dok je u isto vrijeme, sat na aparatu pokazivao 7:51 sati.
Jasnom računicom došla je do zaključka kako polusatna karta od četiri kune u ovakvim okolnostima zapravo vrijedi 16 minuta.
U nekoliko smo navrata pokušali kontaktirati i ZET-ov odjel odnosa s javnošću, na sva tri broja, no svaki put bi nas automatska poruka obavijestila kako u njihovom uredu 'trenutno nema raspoloživih agenata'.
Odgovor ZET-a
ZET nam se naposlijetku ipak javio mailom.
'Provjerom središnjeg sustava nismo uočili pogreške u radu, odnosno neusklađenost s točnim vremenom. Na teren smo uputili servisne ekipe kako bismo detektirali vozilo s eventualno neispravnim uređajem. S obzirom na to da ne raspolažemo konkretnim informacijama o vozilu gdje se, prema tvrdnjama čitateljice, neispravnost dogodila ne možemo sa apsolutnom sigurnošću govoriti o događaju i vjerujemo kako je riječ o izoliranom slučaju. Putnici upućujemo iskrenu ispriku, a sve koji primjete bilo kakve eventualne nepravilnosti pozivamo da nam iste odmah dojave na broj 072 500 400 koji je dostupan 24 sata dnevno', rekao je za Net.hr glasnogovornik ZET-a Tomislav Jurić.