Na autobusnoj liniji ZET-a 136 Špansko - Črnomerec prije nekoliko su dana prodane karte koje se nisu mogle poništiti, piše 24 sata.
"Jedna cura kupila je kartu. Pokušala ju je poništiti, no nije uspjela. Nakon nje i ja sam kupila kartu od vozača te je nakon nekoliko pokušaja nisam uspjela poništiti u aparatu. Kazala sam vozaču da nešto nije u redu s kartom, na što mi je on kazao da je očito došlo do pogreške. Kazao nam je da se slobodno možemo voziti iako nemamo poništene karte", izjavila je neimenovana putnica za 24 sata.
Dodala je da je tijekom vožnje razmišljala što će reći ukoliko je kontrola zatraži kartu koja nije poništena na pregled.
O čemu se radilo? Karte su naime, bile otisnute na preširokom kartončiću pa se stoga nisu mogle ubaciti u uređaj za njihovo poništavanje.
Uobičajena karta široka je 30 milimetara, a neispravna karta ima 32 milimetra.
ZET je u ovom slučaju postupio korektno te su se ispričali zbog neadekvatnog formata karte.
"Vozač je konkretan slučaj odmah dojavio nadležnoj službi. Promptno je obavljena i dodatna provjera dimenzija karata kojim raspolažemo i nisu zamijećene daljnje nepravilnosti. Sigurni smo kako je riječ o sporadičnom slučaju nastalom u procesu izrade karata. Napominjemo kako su sve vrste karata označene odgovarajućim serijskim brojem i pripadajućom zaštitom, a u praksi ne očekujemo poteškoće za korisnike", odgovorili su iz ZET-a na upit 24 sata.