Dva tjedna prije početka, poznat je najveći dio programa 9. Weekend Media Festivala koji se održava od 22. do 25. rujna u prostorima stare tvornice duhana u Rovinju, pod pokroviteljstvom Adris grupe. Najveće regionalno okupljanje komunikacijske industrije ponovno dovodi iznimno zanimljive predavače iz inozemstva, predstavlja nove trendove i pokreće najvažnija društvena pitanja.
"Naših prvih devet godina nevjerojatno je brzo prošlo, a mi se još uvijek osjećamo kao prvoga dana. Isti je entuzijazam, ista želja da se družimo, da razmijenimo znanja, upoznamo se, pa i pokrenemo nove projekte iz Rovinja. Weekend je nastao na ideji spajanja ljudi iz komunikacijske industrije u ozračju dobre zabave. Ovaj je festival kombinacija poslovne konferencije i velikog zabavnog parka, ove godine još i više nego prethodnih", poručuje direktor festivala Tomo Ricov.
Weekend Media Festival
Koliko je Weekend bitan za industriju, ali i sami Rovinj istaknuo je u ime glavnog sponzora Weekend Media Festivala Adris grupe, voditelj korporativnih komunikacija Predrag Grubić.
"Weekend Media Festival je finale jedne uspješne turističke sezone. Raduje što na Weekendu ustrajemo na konceptu kreativnog dokoličarenja. Tijekom trajanja Weekenda izmjenjuju se različita iskustva iz komunikacijske industrije, ali i šire. Tamo se stječu i razmjenjuju znanja i poslovna iskustva te sklapaju poslovi. Weekend Media Festival je stalni pratitelj Adrisovih investicijskih napora da podignemo kvalitetu ponude u Rovinju. Ovo je svakako primjer dobre prakse da iz klasične ekonomije snažnije iskoračimo u kreativnu ekonomiju", rekao je on.
U programu 9. Weekenda posebno se ističe predavanje američkog futurista Garyja Whitehilla koji surađuje s poslovnim liderima, vladama i organizacijama u više od 60 zemalja svijeta. Iako živimo u nemirnim vremenima, Whitehill će u Rovinju predstaviti svoju optimističnu viziju 21. stoljeća vođenog inovacijom, ujedinjenog kulturom i nadahnutog pravdom. Unatoč svim opasnostima, Whitehall vjeruje da će snaga ljudske genijalnosti nadmašiti sve strahove i promijeniti naš svijet na bolje za sve.
"U programu Weekenda uvijek su dominirale teme novih trendova i tehnoloških promjena, ali ove godine smo to još dodatno pojačali. Trendovi se ubrzavaju, promjene su u mnogim segmentima poslovanja i života već nastupile, pa je vrijeme da se progovori i o posljedicama. Nekoliko panela posvetili smo upravo budućnosti koja se već odvija pred našim očima, ali želimo čuti i kako mlađi od nas vide ono što tek slijedi", istaknuo je direktor programa Nikola Vrdoljak.
Weekend Media Festival
Tako je na panelu nazvanom “Budućnost je sada” glavna tema efikasnije i pametnije življenje i poslovanje. Koji su ključni trendovi i koliko će tehnologija promijeniti naše živote? Kako izgleda pametnije poslovanje? Na ta i srodna pitanja pokušat će odgovoriti Krešimir Madunović iz Iskon Interneta, Sonja Popović iz SAP-a, Vladimir Sabo iz HEP-a i Anđelka Strajher iz Megatrenda.
O budućnosti ipak najbolje mogu govoriti oni kojima ona pripada, a to su današnji tinejdžeri. Upravo će Lara, Nika, i Jan – na panelu s marketinškim stručnjakom Branimirom Brkljačom govoriti o tome kako oni koriste Internet i što od njega očekuju. Čut ćemo i iskustva Milana Inića, jednog od najuspješnijih Youtubera s ovih prostora, čiji kanal Yasserstain ima gotovo 400 tisuća pretplatnika i preko sto milijuna pregleda.
Weekend Media Festival
Ključnu ulogu u formiranju budućnosti ima obrazovanje, a svi se slažu da sustav obrazovanja ne odgovara potrebama društva 21. stoljeća. Reforma obrazovanja postala je u Hrvatskoj jedna od središnjih tema javne rasprave, a tako će biti i u Rovinju, gdje će o toj temi bivši voditelj kurikularne reforme Boris Jokić raspravljati zajedno s Predragom Grubićem iz Adris grupe, Koradom Korlevićem iz Zvjezdarnice Višnjan i Josipom Ticom s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu.
Budućnost je već nepovratno promijenila glazbenu industriju, gdje je zavladao „Digitalni kaos“, kako glasi naslov panela posvećenog glazbi kao robi koja je nekad bila teško dostupna, a danas se do nje dolazi odmah. Jesu li te promjene pozitivne ili negativne i kako na to gledaju sami proizvođači glazbe, pokušat će odgovoriti glazbenici Robert Pešut Magnifico i Ida Prester, te Žarko Dimitrioski iz makedonske marketinške agencije Eden na Eden.
Uz predavanja, panele i prezentacije, Weekend i ove godine donosi mnoštvo radionica koje će se paralelno održavati u pet dvorana. Sudionici radionica moći će na njima steći brojna nova znanja, od toga kako prezentirati svoju ideju, preko email marketinga i Google Analyticsa, sve do mobilnog oglašavanja i copywritinga.
Weekend Media Festival
U organizaciji s HURA-om, na Weekendu sve marketingaše očekuje peti po redu BalCannes na kojem oglašivači ove godine odabiru najbolje projekte i agencije iz regije. Prijave su u tijeku, a zainteresirane agencije koje se žele predstaviti mogu predati svoje projekte do 9. rujna. Najboljih 25 bit će predstavljeno na glavnoj pozornici Weekenda u petak 23. rujna. Četvrtu godinu zaredom SoMo Borac na Weekendu predstavlja najbolje digitalne radove u nekoliko kategorija. Ove godine primljen je rekordan broj prijava, iako same prijave traju još tri dana - do petka 9. rujna točno u podne.
A nakon ozbiljnih tema i burnih rasprava, vrijeme je za dobru zabavu koju Weekend jamči svake godine. Bogati program započinje Hladno pivo powered by Laško, nastupom u četvrtak 22. rujna u Pepermint klubu, a posjetitelje koji već prvi dan dođu u Rovinj do ranog jutra zabavljat će DJ Filip Jelaš. U petak 23. rujna Lampshade Media predstavlja Who See, a nakon njih slijedi Tomo In Der Muhlen u dvorani Vrt, dok vikendaše u Pepermint klubu zabavljaju Peppe & Sergej Trifunović. Glazbeni program u subotu 24. rujna završava velikim partyem Jagermeistera i Ljetnog kina pod nazivom “Jägermeister presents Somewhere Over the Region”.
Prijave za 9. Weekend Media Festival još uvijek se primaju, a kako je interes velik, i ove se godine u Rovinju očekuje oko 4000 sudionika. Vidimo se u Rovinju!