POZNATI PODUZETNIK OTKRIO ŠTO ZNAČI OTVARANJE TESLINOG UREDA U HRVATSKOJ: /

'Simbolično, ali ovo je jasan signal...'

Image
Foto: Profimedia

Objasnio je što ovakav dolazak Tesle konkretno znači već u prvom koraku: 'Puno bolji uvjeti održavanja, puno lakše nabavljanje automobila'

7.9.2020.
14:49
Profimedia
VOYO logo

"Zasad je razvidno da Tesla otvara prodajni salon. Taj salon neće biti tako veliki kao nekih brendova na koje smo navikli. Tu će se moći pogledati automobili uživo, razgovarati s prodajnim predstavnikom i možda isprobati automobil", kazao je za N1 televiziju poduzetnik Saša Cvetojević. Napomenuo je kako vozila ovog globalnog tehnološkog diva u Hrvatskoj već neko vrijeme nisu rijetkost, a i on sam je vlasnik.

Cvetojević je rekao da je sljedeći korak u pravilu otvaranje servisnog centra i da je to trenutak u kojem bi Zagreb postao mjesto dolaska mušterija iz zemalja istočnije od Hrvatske, sve do Turske.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Objasnio je što ovakav dolazak Tesle konkretno znači već u prvom koraku. "Puno bolji uvjeti održavanja, puno lakše nabavljanje automobila", kaže Cvetojević.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
MILIJARDER ELON MUSK SE NIJE ŠALIO: /

Tesla stiže u Hrvatsku i traži radnike - evo zašto je dolazak američkog giganta dobar za turizam

Image
MILIJARDER ELON MUSK SE NIJE ŠALIO: /

Tesla stiže u Hrvatsku i traži radnike - evo zašto je dolazak američkog giganta dobar za turizam

Tehnološko ulaganje? 'To je apsolutno nerealno'

Može li se, međutim, već i ovakva investicija smatrati tehnološkim ulaganjem?

"Mislim da je to trenutačno apsolutno nerealno. Mi smo malo, zatvoreno, komplicirano, preregulirano tržište", kazao je i dao primjer: "Teslin autopilot kod nas je oslabljen, jer je netko propisao da vozilo u toliko sekundi mora napraviti pretjecanje. Ako je to jedna sekunda više, vozilo se mora vratiti u polaznu traku."

Sve skupa to usporava razvoj.

"U Berlinu, gdje Tesla gradi 'Giga factory', trebat će mu jedna godina, od trenutka kad je vrlo brzo dobio dozvole", objasnio je Cvetojević i to usporedio sa stanjem u Hrvatskoj u kojoj dobivanje dozvola traje tako dugo da, primjerice, niti jedan Rimac još nije uspio početi s "prvom lopatom" svog kampusa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Mi nismo spremni niti za puno manje greenfield investicije, kamoli za ovakvo nešto", kazao je Cvetojević.

'Tesla je prisutnija u Hrvatskoj nego što to ljudi misle'

Tesla je, međutim, u Hrvatskoj već prisutna puno više nego što to prosječni građani primijete na prvu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Kako je Hrvatska turistička destinacija gdje na ljetovanje dolaze vlasnici vozila Tesle, kao i ostalih vozila iz EU-a, Tesla je već ranije postavio osam superbrzih punjača, plus 200-injak drugačijih, malo sporijih Teslinih punjača. Mi smo dobro pokriveni Teslinom infrastrukturom, plus infrastrukturom drugih tvrtki. Dolazak Tesle je simboličan, ali je ovo signal, kad te jedna međunarodna korporacija prepozna kao tržište, da smo u boljem smo položaju od ostalih zemalja", navodi Cvetojević.

Očekuje da će u Hrvatskoj uskoro biti dostupna usluga "Tesla-ranger":

"To znači da ovlašteni serviser dolazi na lokaciju i vozilo popravlja na toj lokaciji, što je kod električnih automobila moguće s obzirom na njihovu tehničku konfiguraciju, gdje nema tako kompliciranih kvarova, kao primjerice kod dizelskih motora."

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo