Društvene mreže pružaju ogromne mogućnosti svojim
korisnicima.
Tako su razvile I čitav niz alata upravo za poslovne
korisnike.
Instagram je posljednji u nizu koji je predstavio mogućnost da
napravite poslovni profil na Instagramu.
U ponudi Instagrama je i mogućnost otvaranja profesionalnog
profila ili možete konvertirati svoj već postojeći privatni
profil u poslovni, uz čitav niz analitičkih alata koje ćete uz to
dobiti.
Pa tako dolazi i mogućnost da kao korisnik svoje Instagram
objave pretvorite izravno u oglas preko mobilnog uređaja pomoću
jednostavne aplikacije.
Korisnici koji već imaju otvoren profil, moraju ga nadograditi u
poslovni profil na Instagramu, kako bi na
korištenje dobili nove poslovne alate koje Instagram nudi i
stalno nadograđuje.
Ono što je Instagram “natjeralo” na promjene jest Činjenica da je
broj poslovnih korisnika koji ovu društvenu mrežu koriste za
oglašavanje penje sve više i više.
Više od polovice takvih korisnika Instagram koristi upravo za
praćenje klijenata i privlačenje novih.
Iz tih razloga je i proširena usluga novih alata koja omogućuje
korisnicima da tvrtku ili pojedinca kontaktiraju izravno putem
poziva ili e-maila preko gumba ‘Contact’.
Zanimljiva je i opcija ‘Promote’ koja će vam omogućava
pozicioniranje svojih objava na vrh vijesti svojih
followera
Sami poslovni profili uključuju mape s uputama kako fizički doći
do samog klijenta.
Jedini uvjet da biste otvorili profesionalni profil je da već na
Facebooku imate svoju poslovnu stranicu.
Tako se želi izbjeći da samopromotori koji su samo željni slave i
što većeg broja sljedbenika bez ikakve komercijalne vrijednosti,
dobiju pristup proširenoj poslovnoj verziji.
Kako biste postavili poslovni poslovni profil na
Instagramu, prvo i osnovno je da preuzmete
najnovije ažuriranje aplikacije.
Nakon preuzimanja odaberite „Settings“.
Tamo je vidljiva opcija „Switch to Business Profile“.
Klikom na „Done“ potvrđujete završetak prijelaza na poslovni profil i to je to!
Nakon objava željenih sadržaja koje će uslijediti imate i
mogućnost uključivanja targetirane skupine korisnika i
prilagođavanja oglasa.
To ćete napraviti tako što ćete odabrati sliku koju želite
objaviti te ispod nje kliknuti na „Promote“, a u istom izborniku
možete odrediti budžet i trajanje oglasa.
Važno je voditi računa o tome da je objava prilagođena
Facebookovim smjernicama te će biti pregledana u narednih sat
vremena. Vaša objava, oglas, će se početi prikazivati onog
trenutka kada je bude pregledana i vase oglašavanje bude
odobreno.
Svakako morate isprobati prednosti novih poslovnih profila i tako unaprijediti poslovanje te dosegnuti segment klijenata koji vam je trenutno nedostupan putem ostalih društvenih mreža.