Poziv je otvoren do 30. travnja, a potencijalnim ulagačima Holding lokaciju u Heinzelovoj nudi kao pogodnu za: kulturno-zabavne centre, hotel srednje kategorije, dom za umirovljenike, stambene i poslovne prostore, ali i shopping zonu, i to ne bilo kakvu, nego sugeriraju ''lifestyle trgovački centar koji bi obuhvaćao kako ponudu prestižnih, renomiranih butika tako i ponudu općepoznatih trgovačkih marki''. Takav potez, objašnjavaju u studiji lokacije, od prostora nekadašnje mesne industrije stvorio bi budimpeštanski Mom Park (shopping zona).
Kad je o poslovnim prostorima riječ, plasiraju podatak o manje više stabilnim cijenama takvih kvadrata u metropoli te nedostatak ureda visoke kvalitete, što bi dakako mogla ponuditi Zagrepčanka. Isti ton je i kad je riječ o stambenim kvadratima te zaključak da Zagrebu nedostaje visoko kvalitetnih stanova, za što je ova lokacija idealna. Kao i za hotel.
''Kao gospodarsko središte zemlje Zagreb je u stanju privući rastući protok poslovnih putnika'', poručuju iz Zagrebačkoga holdinga koji je vlasnikom Zagrepčanke postao 2007. kupivši ga od gradske vlasti. Ideju o kupnji, šest godina prije, podsjetimo dao je gradonačelnik Milan Bandić, koji je 2001. tvornici u stečaju iskeširao 118 milijuna kuna. Holding je to zemljište stajalo 251 milijun, a IGH nikad nije kupio idealnu polovicu za nekoć najavljivanih 328 milijuna kuna. Otad se 2008. nakon šampanjca i fotografije koja je ovjekovječila, kako je nazivan, posao stoljeća, Zagrepčankom uglavnom 'šutka'. Politička nadmudrivanja, spašavanja proračuna dio su cijelog spektakla, a javni poziv je prvi konkretan potez.
Iz Holdinga će napomenuti da je riječ o pozivu za iskazivanje interesa, a ne prodaji, jer se Zagrepčanke ne žele olako riješiti nego dobiti najbolje sadržaje. Kao dodatni motiv iz te će tvrtke zainteresiranima napomenuti i da smo na pragu EU.